Gjest Pricilla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nå har det seg slik at min kjære mor har kommet dit da.. I overgangsaldren, og hun eser mer og mer ut. Hunhar riktig kosthold. Hun føler seg som en elefant som snatr eksploderer.. : ) Stakkars.. Hun har masse vann i kroppen også, i tilegg til det hun legger på seg. Hun går lange turer hver søndag, men det er ikke nok mosjon prøver jeg å si. Hun har lang reisevei til jobb, pluss en datter på 12 som skal følges opp med lekser osv. Hun har nå fått ergometersykkel av meg som hun skal bruke, for å gå ned i vekt. (Dette går veldig ut på humøret hennes, føler seg stygg og feit og ikke noe passer). Hvor lenge bør hun tråkke på sykkelen hver dag? HUn har ikke tid om morgenen, men kveldstid. Noen damer her som kan dele deres erfaring fra den tida i livet? Prøver så godt jeg kan å hjelpe min frustrerte mor... : ) Sannerlig ikke greit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vann i kroppen? Nytter det å trene da, da? Er hun undersøkt for stoffskifte-problemer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vann i kroppen? Nytter det å trene da, da? Er hun undersøkt for stoffskifte-problemer? Hun har sjekket... Men det er ikke noe galt der. Legen hennes sa det er vanlig med venn i kroppen i tillegg til humørsvigninger, depresjoner, vektøkning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et råd Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis det er vann i kroppen hun plages med kan hun kanskje forsøke et mildt vanndrivende middel fra helsekosten, f.eks. Uvalette? Det hjelper for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hun har sjekket... Men det er ikke noe galt der. Legen hennes sa det er vanlig med venn i kroppen i tillegg til humørsvigninger, depresjoner, vektøkning... Hvis hun har en venn i kroppen, er det ikke rart hun er overvektig. Kanskje han vil ut? (Ler du?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis det er vann i kroppen hun plages med kan hun kanskje forsøke et mildt vanndrivende middel fra helsekosten, f.eks. Uvalette? Det hjelper for meg. Hun har noen ganger vann i føtter og hender, men hun er feit! Og ønsker å gå ned noen kilo for å føle seg vel. Så vann er ikke problemet her! men problemet er at hun eser ut masse siden hun er i den tiden i livet.. Skjønner? ; ) Fordi det er FETT! hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis hun har en venn i kroppen, er det ikke rart hun er overvektig. Kanskje han vil ut? (Ler du?) ; ) Ja - hadde vært tungt å bære på en venn i kroppen ja! Jeg gliste i hvert fall ganske bredt! ; ) Mobba! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ; ) Ja - hadde vært tungt å bære på en venn i kroppen ja! Jeg gliste i hvert fall ganske bredt! ; ) Mobba! Ja, jeg elsker å herje litt med folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, jeg elsker å herje litt med folk. Det har jeg merka for lenge siden! Keep up the good work! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hun har sjekket... Men det er ikke noe galt der. Legen hennes sa det er vanlig med venn i kroppen i tillegg til humørsvigninger, depresjoner, vektøkning... Uff! Kan ikke være så lett det der... Og nå må muttern til pers på sykkelen ;-) Hjelper å ta noe vanndrivende kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Uff! Kan ikke være så lett det der... Og nå må muttern til pers på sykkelen ;-) Hjelper å ta noe vanndrivende kanskje... Lille (STORE) flodehesten på sykkel! ; ) hehe... *Skvulp skvulp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det har jeg merka for lenge siden! Keep up the good work! ; ) Kjenner mange kvinner i den derre alderen, og én spesielt godt. Hun begynte med østrogen, og da er det lettere å holde seg som før, altså tynn, med overskudd og godt humør, føle seg pen og attrådd (sexy) og ha saft og sånt intakt. Men det er jo noe risiko koplet til det. Lange turer vil hjelpe, bare de er lange og mange nok, og litt strevsomme. Har ikke tid? Synes hun ikke helse og trivsel er førsteprioritet, da? Hils henne fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.