Gå til innhold

Klør og hoven


Mariposa

Anbefalte innlegg

De siste dagene har det oppstått en kløe i underlivet mitt. Jeg tenkte jeg skulle sjekke det ut og se om det var noen forandringer som hadde skjedd der nede.. Etter dager meg intes kløe, hovnet de indre kjønsleppene mine opp til det dobbelte, så kom det røde prikker,(sår). Vet ikke om det kommet av at jeg klødde tilbake,eller ikke. Men jeg lurer på om det er noen der ute som har hatt lignende symptomer, eller som er vis og kan gi meg noen svar/tips om hva jeg kan gjøre eller hva det kan være. PS: Jeg begynte på p.piller for en ukes tid siden, kan dette være en bivirkning, står ikke noe om det i brosjyren som fulgte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis tykk, hvit utflod: Prøv Canesten.

Hvis du har hatt ubeskyttet sex: Det kan være herpes. Det kan du ha hatt en stund uten å ha utbrudd. Det kan du ikke bli kvitt. Xylocain salve fra apotek lindrer smertene.

Det er å få kjøpt medisin på resept som forkorter episoden, men det koster 1500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest årgang -67

Mulig at du har fått sopp. Middelet fås reseptfritt på apoteket. Noen sorter p-piller har bivirkninger som f.eks. sopp i skjeden fordi pH-veriden kan forandre seg. Skulle du ikke bli bedre ved å behandle mot sopp, så bør du gå til legen for å få eliminert en eventuell kjønnsykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...