Gå til innhold

Fortjener kvinner samme lønn som menn?


Gjest akkorden

Anbefalte innlegg

Det er da så alt for mange av dere mannfolk her i verden. Vi trenger da ikke en slik skare.En liten stall av donorer, spesielt utvalgte, må vite, hadde gjort susen.

Nei, vi trenger ikke så mange, tenk på den økende arbeidsledigheten- det problemet ville være ute av verden.Og matmangel og hungerskriser eksisterte ikke lenger- ingen kriger- kvinner

vil ha fred.

Og i huset her heime. Hva er det som vi ikke kan ordne opp med selv!

Så var det barn da- ja, barn vil vi ha.. Ikke noe problem.

Bare å henvende seg til den spesielle banken.

Her kan vi få barn akkurat som vi vil ha dem med hensyn til utseende og evner,

Eller også kloning, selvsagt.

Nei, menn må ikke være så oppkjeftige- ------

ova, jeg liker deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • flisa

    3

  • huufsa

    3

  • mil1365380270

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest SierDuDet

Røykere burde fått mindre lønn og da de som tar mange pauser flere gang pr dag for å få dosen sin. Det går mange timer i mnd bort i røyking og skravling. For der røykerne er er det mest sosialt etter min erfaring på jobben. Har irritert meg lenge over at røykerne tar så mange pauser pr. dag. Da sitter vi ikke røykerne igjen og jobber. Pokker heller!!!!!

Ja røykende kvinner er noe av det mest ulønnsomme en kan ansette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Må de stemple inn og ut da før/etter dobesøket?

Vet ikke helt hvordan det funker i praksis, det er bare de aller kjipeste arbeidsgiverne som har den.

(jeg jobbet ikke under den, selvom jeg var underbetalt servitrise, det er mest de større kjedene visst nok)

Du får i allefall trekk. Folk husker faktisk på å gå på do før jobb og sånn. Trivselen på sånne arbeidsplasser er ikke enorm.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest homofili-fala

SÅ KLART FORTJENER IKKE DAMER Å FÅ SAMME LØNN SOM MENN.

De har jo tross alt mensen en gang i måneden også. Da går de rundt og lukter vondt og er sure. Og de blir også mer syke og må være mer hjemme fra jobben. De blir gravide og må ha fødselspermisjon. Og så forstyrrer de menn som blir seksuellt opphisset av damer de ser. For du "akkorden" og jeg har vel ikke akkurat draget på damer!!!!?

Og det er så mye vekk kastet toalettpapir når det er damer som jobber der. De må jo tørke seg selv når de tisser. Menn når de tisser kan bare riste på tissen sin så slipper de å bruke papir.

Jeg vil gå så langt å si at jeg nesten har begynt å bli homofil av hele greia. Jeg ønsker rett og slett ikke å ha kvinner rundt meg. I det siste har jeg blitt stadig mer fristet til å ha menn i senga enn damer. Men jeg har aldri hatt damer i senga når jeg tenker meg om...

Vil du akkorden komme på besøk til meg så kan vi ha vår første homofile debut sammen`? Og etterpå kan vi ta en sigarett og snakke om hvor unødvendig det er å ha damer på jobben.

Innsikt har du!

akkorden ble sikkert veldig glad, men ganske sikkert også forvirret for at du setter ord på tanker og følelser han sliter med, ja at det rett og slett dukker opp noen som forstår ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kvinner jobber vel ikke noe saktere enn menn?? Da tar du feil.

Men selvsagt kan ikke kvinner stå og losse på en kai i samme tempo som et mannfolk. Men så lenge det ikke innebærer fysisk tungt arbeid er kvinner like raske som menn. Her er det bare individuelle forskjeller ikke kjønnslige forskjeller.

Akkorden har nok et stort mindreverdighetskompleks. Eller kanskje det er noe annet inn i bildet. Les hva "DER KJEM DAMPEN" skrev til "akkorden". Måtte bare le da altså

Mine kvinnelige kolleger har det ikke vært så mye tæl i, de gir opp så fort, og tåler så lite motgang. I min bransje er robusthet og pågangsmot parret med tålmodighet et must.

Når de skal læres opp, så tar de ikke kritikk, uten at de tror hele verden hater dem. Mannfolka blir forbanna og kaster ting rundt, mens damene går på do og gråter når verden går dem i mot. _Jeg_ er ikke slem, men maskinene og brukerne kan være noen jævler.

Enkelte mannlige brukere har lett for å hakke på kvinner på en spesiell måte, og utsagnet "tror du ikke vi skal tilkalle en av gutta, dah?" faller ikke i særlig god jord. Når kvinner i tillegg er så følsomme og lite robuste, blir det litt for mye for dem ofte.

Jeg prøver å peppe dem opp, men det nytter ofte ikke.

Ikke alle er slik, men mange nok til at jeg skjønner det er forskjell på men og kvinner slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er da så alt for mange av dere mannfolk her i verden. Vi trenger da ikke en slik skare.En liten stall av donorer, spesielt utvalgte, må vite, hadde gjort susen.

Nei, vi trenger ikke så mange, tenk på den økende arbeidsledigheten- det problemet ville være ute av verden.Og matmangel og hungerskriser eksisterte ikke lenger- ingen kriger- kvinner

vil ha fred.

Og i huset her heime. Hva er det som vi ikke kan ordne opp med selv!

Så var det barn da- ja, barn vil vi ha.. Ikke noe problem.

Bare å henvende seg til den spesielle banken.

Her kan vi få barn akkurat som vi vil ha dem med hensyn til utseende og evner,

Eller også kloning, selvsagt.

Nei, menn må ikke være så oppkjeftige- ------

Du tar den, jjjaaa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vet ikke helt hvordan det funker i praksis, det er bare de aller kjipeste arbeidsgiverne som har den.

(jeg jobbet ikke under den, selvom jeg var underbetalt servitrise, det er mest de større kjedene visst nok)

Du får i allefall trekk. Folk husker faktisk på å gå på do før jobb og sånn. Trivselen på sånne arbeidsplasser er ikke enorm.:o)

Min bestefar og hans kolleger måtte selv ha med seg kull på jobben for å fyre på kontoret om vintern, han måte selv holde blyanter, blekk og pennesplitter. Toalettbesøk måtte skje i lunsjpausen på 15 minutter. De fikk ikke lov å røyke i det hele tatt, og fikk ikke fri til lege eller tannlege. Arbeidstid fra 7 til 17, også lørdager.

Senere ble han maler, og som svenn måtte han holde pensler, ruller og alt verktøy selv. Mesteren slo læreguttene hvis de ikke jobba som de skulle, og de måtte gjøre mye arbeid om igjen på fritida hvis det ikke var godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Mine kvinnelige kolleger har det ikke vært så mye tæl i, de gir opp så fort, og tåler så lite motgang. I min bransje er robusthet og pågangsmot parret med tålmodighet et must.

Når de skal læres opp, så tar de ikke kritikk, uten at de tror hele verden hater dem. Mannfolka blir forbanna og kaster ting rundt, mens damene går på do og gråter når verden går dem i mot. _Jeg_ er ikke slem, men maskinene og brukerne kan være noen jævler.

Enkelte mannlige brukere har lett for å hakke på kvinner på en spesiell måte, og utsagnet "tror du ikke vi skal tilkalle en av gutta, dah?" faller ikke i særlig god jord. Når kvinner i tillegg er så følsomme og lite robuste, blir det litt for mye for dem ofte.

Jeg prøver å peppe dem opp, men det nytter ofte ikke.

Ikke alle er slik, men mange nok til at jeg skjønner det er forskjell på men og kvinner slik.

Det du skrev angående din arbeidsplass er kanskje rett i det tilfellet? Men jeg har opplevd det motsatte flere ganger. Og dermed tror jeg det er individuelle forskjeller i hovedsak og ikke kjønnslige. Det blir bare for dumt.

Er du nervøs over det som kommer frem nå for tiden; at jenter er flinkere i guttene i omtrent alle fag på skolen? Redd for at "kvinnebølgen" skal skylle over testosteronet ditt?

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DER KJEM DAMPEN

Innsikt har du!

akkorden ble sikkert veldig glad, men ganske sikkert også forvirret for at du setter ord på tanker og følelser han sliter med, ja at det rett og slett dukker opp noen som forstår ham.

Ja jeg merket med en gang at han var en stor skaphomo. Ingen skam i det, men han må innrømme det. INNRØMME DEET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det du skrev angående din arbeidsplass er kanskje rett i det tilfellet? Men jeg har opplevd det motsatte flere ganger. Og dermed tror jeg det er individuelle forskjeller i hovedsak og ikke kjønnslige. Det blir bare for dumt.

Er du nervøs over det som kommer frem nå for tiden; at jenter er flinkere i guttene i omtrent alle fag på skolen? Redd for at "kvinnebølgen" skal skylle over testosteronet ditt?

haha

Ha-ha.

Jeg har alltid blitt glad når jeg ser kvinner med ambisjoner og teknisk interesse, og blir tiltrukket av slike.

Kuriositet: jeg kjenner bare en kvinnelig bilmekaniker og hun er lesbisk :) Hun sier det fins de som ikke er det, men alle er opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...