Gå til innhold

stave kontroll til office xp

Anbefalte innlegg

I sommer var jeg og besøkte familien min i australia. jeg gikk inn i en data butikk og vimsa litt rundt på jakt etter noe software. så så jeg en office xp pakke som var ganske billig i forhold til i norge. jeg kjøpte den og oppdaget hjemme på norsk jord at stave kontroll filene for norsk bokmål ikke fulgte med. er det noen av dere som har en link jeg kan laste ned disse filene? eller kanskje noen kunne sendt meg de nødvendige filene til [email protected]

det hadde virkelig reddet dagen min. på forhånd takk

danny

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118413-stave-kontroll-til-office-xp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du akkurat hva filene heter så kan jeg kanskje sende til deg på mail. Har office-cd. Norsk 2000 versjon.

akkuratt for øyeblikket så sitter jeg ikke ved den maskinen problemet gjelder. er på nattskiftet på jobb nå. og må først hjem for å sjekke filnavnene. men vi kan sikkert snakkes om det imorgen. men takk for at du prøver å hjelpe. setter pris på det=)

akkuratt for øyeblikket så sitter jeg ikke ved den maskinen problemet gjelder. er på nattskiftet på jobb nå. og må først hjem for å sjekke filnavnene. men vi kan sikkert snakkes om det imorgen. men takk for at du prøver å hjelpe. setter pris på det=)

filnavnene maskinen maser om er mssp3no.dll, mssp232.dll, msth3no.dll og msth32.dll. Hvis du søker etter disse filene på hele harddisken(e) og ikke bare i office mappa så finner du det sikkert. hadde satt veldig stor pris på det. mailen er "[email protected]" tusen takk for hjelpen. skulle vært fler som deg i verden=)

Annonse

filnavnene maskinen maser om er mssp3no.dll, mssp232.dll, msth3no.dll og msth32.dll. Hvis du søker etter disse filene på hele harddisken(e) og ikke bare i office mappa så finner du det sikkert. hadde satt veldig stor pris på det. mailen er "[email protected]" tusen takk for hjelpen. skulle vært fler som deg i verden=)

Jeg har søkt både på office cd'n og på harddisken etter at jeg har lagt inn Office. Finner dessverre ikke disse filene. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...