Gå til innhold

Webbis


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Kan du ikke utestenge den brukeren her?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/index.wa?ForumId=6

Jeg lå og sov på det daværende tidspunkt, og har ikke som vane å skrive innlegg i søvne.

Jeg har ikke sjekket om nicket mitt er misbrukt i større grad enn dette ene innlegget, så for alt jeg vet har det dukket opp tjukt av SierDuDet innlegg som jeg ikke har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette noe å mase om da, stod jo ikke noe særlig galt der :-) Du prøver nok bare å vri deg unna et eller annet.

Nei, det sto ikke noe dumt der.

Og det gjør jo det hele enda verre. Hva i helvete er poenget?

Jeg hadde i det minste sett humoren i det dersom skapningen prøvde å framstille meg som en pedofil prest eller KRF tilhenger.

Jeg sjekker ikke like mye innom her som tidligere og har ikke like god oversikt som jeg engang hadde, men når jeg nå så nicket mitt brukt i det innlegg jeg la ut link til over her, så gikk jeg kanskje ut fra at dette ikke var første gang.

Jeg ror meg selvsagt ikke unna noe jeg selv har skrevet. Webbis ser godt om brukernavnet mitt er benyttet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...