Gå til innhold

Jeg lurer litt på hva som er poenget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med å skrive innlegg med mitt nick?

Jeg skal ikke skjelle ut noen nå i og med at jeg verken vet hvem det er, eller om det var med forsett, det er tross alt meget mulig at det hele er tilfeldig og at en ny bruker rett og slett, helt alene, kom på å bruke det geniale nicket SierDuDet, skrevet på nøyaktig den måten, men dersom det er med vilje; hva er da poenget?

Det er kanskje ikke så lett å svare på dette verken for den som bruker nicket mitt, ei heller for andre her, da det nok trenges profesjonell ekspertise for å analysere dette psyke sinn og jeg gjetter på at skapningen selv ikke er istand til denne analysen av seg selv.

Så spørsmålet mitt nå blir vel egentlig for dumt.

Jeg hadde i det minste på en måte forstått det dersom personen som skrev innlegg med mitt nick hadde skrevet innlegg som kunne sette meg i et dårlig lys, stått fram som homofil, pedofil, whatever, da hadde det jo vært en viss humor i det, men personen har jo til og med skrevet helt vanlige innlegg, i hvert fall av det jeg til nå har sett.

Vel, trust no one. Ser det som skrives forholdsvis lite dumt ut så er det sannsynligvis ikke jeg som har skrevet det.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Pappa Bjørn

4

• tjohei

3

• Femma

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du ikke passordbeskytta nicket ditt da?

Jo, jeg har det.

Men enkelte idioter vet hvordan man skriver innlegg med andres nick likevel.

Skrevet

Jo, jeg har det.

Ok, men da må de jo ha "gjort noe" for å få det til.?

*kjipt*

Gjest himlaguri
Skrevet

Jo, jeg har det.

Hm, tviler jeg på. Dette var da en merkelig måte og fraskrive seg ansvaret for tråden: Fortjener kvinner samme lønn som menn?

Du får stå for det gutt.

Skrevet

Ok, men da må de jo ha "gjort noe" for å få det til.?

*kjipt*

Joa, de må ha gjort noe for å få det til, så det var selvsagt sarkastisk når jeg ymtet frampå om at det hele var tilfeldig.

Skrevet

Hm, tviler jeg på. Dette var da en merkelig måte og fraskrive seg ansvaret for tråden: Fortjener kvinner samme lønn som menn?

Du får stå for det gutt.

Ah, nå trodde jeg faktisk ikke at personen hadde skrevet hele tråden? Var det ikke bare et svar i den tråden som falske meg hadde skrevet?

For øvrig må det sies at jeg jobber om natta for tiden, ergo sover jeg fra 08.30 til mellom 15-17.

Gjest himlaguri
Skrevet

Ah, nå trodde jeg faktisk ikke at personen hadde skrevet hele tråden? Var det ikke bare et svar i den tråden som falske meg hadde skrevet?

For øvrig må det sies at jeg jobber om natta for tiden, ergo sover jeg fra 08.30 til mellom 15-17.

Jada det tror vi på

Skrevet

Joa, de må ha gjort noe for å få det til, så det var selvsagt sarkastisk når jeg ymtet frampå om at det hele var tilfeldig.

Åja, jeg glemte visst å koble inn humoren min da jeg leste ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Gjør som jeg, gi f.

Skrevet

Pyttsann. Du har nok bare en splittet personlighet, og ditt andre ego kjenner passordene dine.

Skrevet

Jada det tror vi på

Du trenger ikke å tro på det. Når webbis sjekker innlegget så ser han at det ikke er mitt brukernavn som har skrevet det.

Du kan uansett se at skapningen som skrev innlegget skriver mer eller mindre elendig norsk, noe jeg personlig stort sett ikke gjør meg skyldig i.

Så en hver idiot med et snev av anstendighet og språklig kompetanse, burde lett se at det ikke er jeg som skrev innlegget.

Skrevet

Er du sikker på at du er blitt helt edru etter sydenturen?

Skrevet

Pyttsann. Du har nok bare en splittet personlighet, og ditt andre ego kjenner passordene dine.

Det der er egentlig en god teori.

Jeg er nemlig veldig trøtt om dagen til tross for at jeg sover fra 08.30 til 17.00, så det er godt mulig min andre personlighet sørger for at jeg bare _tror_ at jeg sover.

Skrevet

Er du sikker på at du er blitt helt edru etter sydenturen?

Rimelig.

Skrevet

Gjør som jeg, gi f.

Jeg gir f..., men jeg lurer litt på motivet bak det hele.

Det virker litt ustabilt.

Dessuten foretrekker jeg at de som paroderer meg i det minste gjør det hele litt morsomt. F.eks. ved å framstille meg som enda mer psykopat enn hva jeg klarer selv.

Da hadde det jo i det minste vært litt gøy.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg gir f..., men jeg lurer litt på motivet bak det hele.

Det virker litt ustabilt.

Dessuten foretrekker jeg at de som paroderer meg i det minste gjør det hele litt morsomt. F.eks. ved å framstille meg som enda mer psykopat enn hva jeg klarer selv.

Da hadde det jo i det minste vært litt gøy.

Sikkert festlig.

Skrevet

Det der er egentlig en god teori.

Jeg er nemlig veldig trøtt om dagen til tross for at jeg sover fra 08.30 til 17.00, så det er godt mulig min andre personlighet sørger for at jeg bare _tror_ at jeg sover.

NÅR skriver denne andre SierDuDet? Jeg mener .. styrker tidspunktene teorien min?

:-D

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ikke så mye på DOL for tiden.. men mener du altså at noen har brukt nicket ditt? Hvordan kan de det om du har passord osv.? Eller tuller du....? Uansett er det kjedelig om noen stjeler nick. Unødvendig. De sitter vel hjemme og har det morsomt for seg selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...