Gå til innhold

Hva slags stikk kan jeg ha som sitter så tett?


evike

Anbefalte innlegg

Har nylig flyttet til et nytt sted og opplever nå at jeg er blitt hovedrett til "noe", særlig når jeg sover. Har nå stikk/bitt som klør infernalsk over hele kroppen. Ser nå ut som en "spedalsk" fordi jeg selvfølgelig er nødt til å klø på disse. Det eneste jeg vet er at det IKKE er normal mygg slik vi hadde i Akershus. Bor nå i Porsgrunn. Har ikke lagt merke til svermer med mygglignende insekter, men særlig når jeg sover er jeg altså "hovedretten" mens min mann ikke får noen slike bitt/stikk. Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signert

Noe som slår meg når jeg leser dette er at det kanskje er fuglelopper. Finnes det kanskje et fuglereir utenfor i nærheten av der du sover? Fuglelopper kan se ut som en samling med bittesmå "nupper" og klør veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...