LiveMargrethe Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har hatt problemer med begge kne i snart 7 år og jeg begynner å bli lei av det. Der er egentlig ingen leger som har funnet ut av hva som er galt med mine kne. Jeg har fått fjernet medial plica i begge kne selv om legen mente at det ikke var grunnen til plagene mine. En Lege mente at jeg hadde chondromalacia . Nå har jeg problemer igjen. Jeg tror denne gangen at det må være menisken, for jeg har alle symtomer på det. Men jeg er selvfølgelig usikker. Ikke kan jeg gå i trapper, bøje kneet, gå mer en 20 meter og ikke kan jeg sove om natten pågrunn av smerter. Hver gang jeg skal bøje eller strekke kneet ut er det vondt og der er en kule på 3-4 cm som kommer ut på siden av kneet. Denne kulen kan jeg dra opp og ned på innsiden av kneet mitt til det på en måte "faller på plass" ved kneskålen. Jeg håper du kan gi meg svar. Hilsen Live Margrethe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.