Gå til innhold

Fundamentalistiske ikke røykere

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Kjøp gassmaske sier du. Du verden, for en lettvint løsning. Det er alltid de andre som gjør feil, eller ??

Men, selvsagt er du avhengig så er du avhengig.

Ja, selvsagt er jeg avhengig av sigaretter, det har jeg da ikke benektet.(og det har forøvrig forsvinnende lite med diskusjonen å bestille..)

Og ja, hun førkja tok feil, hun kan da pokker meg ikke buse på å forlange røykfri utekafe, fordi hun og venninene ikke har fått barnevakt, eller hva slags grunner de måtte ha til å drasse med seg ørten unger og en halv leketøysbutikk på bar...

Mener nå jeg.

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

52

• Goliath

7

• mil1365380270

6

• Pappa Bjørn

4

Ja, selvsagt er jeg avhengig av sigaretter, det har jeg da ikke benektet.(og det har forøvrig forsvinnende lite med diskusjonen å bestille..)

Og ja, hun førkja tok feil, hun kan da pokker meg ikke buse på å forlange røykfri utekafe, fordi hun og venninene ikke har fått barnevakt, eller hva slags grunner de måtte ha til å drasse med seg ørten unger og en halv leketøysbutikk på bar...

Mener nå jeg.

Jeg leser hva du skriver, og registrerer at du er egoistisk. Jeg gidder ikke kaste vekk tiden med å dele meninger med enfoldige mennesket.

laguna1365380434

Intelligens er vanligvis ikke karakterisert av hyppige, ukontrollerte utblåsinger slik vi etter hvert er blitt vant til fra deg. Hodet mitt er fint, ellers takk. Ditt derimot ...... ???

Åja, du er en av de som skriver her mye, og nå gidder du ikke å si hvem du er. Flott.

Hvorfor er du så smart da? Finner du nøkkelhullet hver gang eller noe?Jeg har ikke blitt slått til bakken av ærefrykt i denne tråden i hvertfall...;)

Imponer meg da, og fortell hvorfor alle røykere er onde, og hvorfor folk med unger har rett uansett? Gidder du?

Gjest Stolt av å ikke forpeste omgivelsene

Åja, du er en av de som skriver her mye, og nå gidder du ikke å si hvem du er. Flott.

Hvorfor er du så smart da? Finner du nøkkelhullet hver gang eller noe?Jeg har ikke blitt slått til bakken av ærefrykt i denne tråden i hvertfall...;)

Imponer meg da, og fortell hvorfor alle røykere er onde, og hvorfor folk med unger har rett uansett? Gidder du?

Jeg er smart bla. fordi jeg ikke røyker og jeg drikker ikke. I motsetning til deg, du frigjorte kvinne. Hvis du sitter der og ikke skjønner hvorfor du ikke burde røyke i nærheten av unger, da er du unnskyldt. Da vet du rett og slett ikke bedre. Du kan jo overaske med å prøve å tenke selv.

laguna1365380434

Hvis det var et stort selskap, så hadde det sikkert vært enklere for dere 2 å flytte dere?

Hvis det var et stor selskap, så var det kanskje ikke hun som valgte plassen heller?

Det satt folk på under halvparten av bordene, resten var ledig, det var bare å velge og vrake..

Riktignok var det finest(mest sol) der vi satt, men jeg ser overhodet ikke noe automatikk i at jeg skal flytte meg for at hun skulle ha de beste plassene for seg selv..

Da blir det røyk, eller nest best, sorry..;)

De så at vi røkte da de kom..(skulte på sigarettene)

De var noen innfule surpurker, synes nå jeg...

Annonse

laguna1365380434

Jeg er smart bla. fordi jeg ikke røyker og jeg drikker ikke. I motsetning til deg, du frigjorte kvinne. Hvis du sitter der og ikke skjønner hvorfor du ikke burde røyke i nærheten av unger, da er du unnskyldt. Da vet du rett og slett ikke bedre. Du kan jo overaske med å prøve å tenke selv.

Er du åndsvak eller gjør du bare en utmerket imitasjon?

Gjest Idol Kurt

Det satt folk på under halvparten av bordene, resten var ledig, det var bare å velge og vrake..

Riktignok var det finest(mest sol) der vi satt, men jeg ser overhodet ikke noe automatikk i at jeg skal flytte meg for at hun skulle ha de beste plassene for seg selv..

Da blir det røyk, eller nest best, sorry..;)

De så at vi røkte da de kom..(skulte på sigarettene)

De var noen innfule surpurker, synes nå jeg...

"De var noen innfule surpurker, synes nå jeg... "

På seg selv kjenner man andre. Surpurka i historien må være deg slik jeg leser tråden i diskusjonen.

Er du åndsvak eller gjør du bare en utmerket imitasjon?

Det var jo et intelligent svar. Jeg synes du avslører deg bedre og bedre. Du bør slutte før du har bæsj til langt over ørene, noen du er i ferd med å få. Det er ingen skam å snu, eller grave seg ned i tide.

Det var jo et intelligent svar. Jeg synes du avslører deg bedre og bedre. Du bør slutte før du har bæsj til langt over ørene, noen du er i ferd med å få. Det er ingen skam å snu, eller grave seg ned i tide.

Du kaller deg "stolt av å ikke forpeste omgivelsene". Hva med omgivelsene her på forumet?

Kanskje du ikke bør være så stolt likevel?

Annonse

Du kaller deg "stolt av å ikke forpeste omgivelsene". Hva med omgivelsene her på forumet?

Kanskje du ikke bør være så stolt likevel?

Med mindre du har deltatt i diskusjonen under et annet nick, så er du herved diskvalifisert. Mer er det ikke å si om den saken.

laguna1365380434

Er du stolt over deg selv nå, Stinkdyret.

Nei, røyking er noe som går mer eller mindre på autopilot og ikke noe særlig å være stolt av sånn i seg selv...;)

Men jeg er litt stolt av meg selv, for å endelig ha ryddet og alfabetisert cdsamlingen min. Sånn for eksempel..

Ellers? Er du?;o)

laguna1365380434

Hissig i dag?

Næh...Ikke egentlig, men det var litt stille her, så jeg synes det var på tide å ta frem en doltabu..;)

Røyk var mest nærliggende.

Jeg har ikke opplevd noe i det siste som kvalifiserer for å snakke om fett, innvandrere, utroskap eller dyrevern.

Og abort ble diskutert her forleden..

Og det var vel de temaene der jeg er på kant med majoriten her..(mulig det er fler, det får en jo se etterhvert...;))

Og hun kjerringa irriterte meg litt ja..De er gjerne ikke beskjedne, nei! :o)

Gjest SierDuDet

Næh...Ikke egentlig, men det var litt stille her, så jeg synes det var på tide å ta frem en doltabu..;)

Røyk var mest nærliggende.

Jeg har ikke opplevd noe i det siste som kvalifiserer for å snakke om fett, innvandrere, utroskap eller dyrevern.

Og abort ble diskutert her forleden..

Og det var vel de temaene der jeg er på kant med majoriten her..(mulig det er fler, det får en jo se etterhvert...;))

Og hun kjerringa irriterte meg litt ja..De er gjerne ikke beskjedne, nei! :o)

Ja, ja viss det mest interesante i livet er å provosere, ja da så.

laguna1365380434

Ja, ja viss det mest interesante i livet er å provosere, ja da så.

Nei, det er ikke det viktigste..Men en bør jo kunne diskutere ting selv om de kanskje provoserer..

I dette tilfellet er det overaskende at folk lar seg provosere, synes jeg..

Jeg synes det er pussig&sjokkerende at mange later til å ville forby røyking også utendørs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...