Gå til innhold

Når innfødte nordmenn blir en minoritet i eget land.

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Vi kan brukke dette nettstedet som eksempel på hva vi kan vente oss:

http://www.aimovement.org/

Allerede nå merkes en sterk diskriminering av de innfødte. Utlendinger får mildere straffer og blir oftere frikjent i straffesaker. 1 av 25 innfødte blir frikjent og hele 1 av 16 utenlandskfødte, dette i flg SSB.

Ei pakistansk jente slapp fengsel for råkjøring på grunn av sin kultur og familie som ville gi henne ekstra straff hvis hun måtte i fengsel. Dette i følge dommen.

En utlending som voldtok en tilbakestående jente fikk mild straff fordi han "bare" hadde bodd 12 år i Norge og ikke forsto vår kultur. Dette i følge dommen.

Kan dette være tilfelle, eller er vi bare paranoide?

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

32

• Ulv I Faarikaal

28

• laguna1365380434

17

• Grip

16

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ingen tro på at Norge som helhet vil bli overtatt av fremmede i overskuleig fremtid.

Snakker vi derimot om Oslo-område er det svært kort tid det blir snakk om...tror jeg.

Sannsynligvis fortere enn det tok for Albanerne og stjele Serbernes historiske viktigste område, Kosovo (under 100 år.)

laguna1365380434

Fy faen, visst du er paranoid! Jepp:o) Jeg har sjeldent sett sånn et eksempel på pranoia..

Trekke sammenligninger med indianerne og greier!

Nei, gi deg da...:-D

Dette blir jo bare parodisk.

Du er ikke alvorlig, er du?

Ulv I Faarikaal

Jeg har ingen tro på at Norge som helhet vil bli overtatt av fremmede i overskuleig fremtid.

Snakker vi derimot om Oslo-område er det svært kort tid det blir snakk om...tror jeg.

Sannsynligvis fortere enn det tok for Albanerne og stjele Serbernes historiske viktigste område, Kosovo (under 100 år.)

Det gikk bare 100 år før indianerne var en liten forhutlet gjeng forvist til skrinne reservater, syke og fordrukne.

Annonse

laguna1365380434

Jeg tror ikke han mener å være morsom...

Men sammenligningen er selvsagt underholdene. Hvilket reservat kan du tenke deg, Laguna?

Med vennlig hilsen

Kan jeg få beholde en liten flik på grunerløkka, tror du?

Hvis jeg er snill?

Håper de bare ikke driver oss for langt vestover, da jeg det regner for mye for meg I Bergen...;o)

Ulv I Faarikaal

Ugh! Skumle fremtidsutisikter du serverer her...:D

Du ER seriøs du?

Jada, om ikke lenge kan vi flytte til Pakistan, for snart er det ikke folk igjen der nede. Alle er her på familiegjenforening.

Lurer på om de har dagpenger, sosialstønad, barselpenger, kontantstøtte og uføretrygd der? Eller kaster de bare stein etter oss når vi spør? Nei det er bare de som har uføretrygd fra Norge som får noe der.

Jeg leste at knapt 2% av de yrkesaktive betaler skatt, og da blir det ikke så mye penger til støtteordninger.

Gjest Ulvesaka

Jeg tror ikke han mener å være morsom...

Men sammenligningen er selvsagt underholdene. Hvilket reservat kan du tenke deg, Laguna?

Med vennlig hilsen

Så Ulv er for dum til å spøke ? Eller tolker du det til Ulvs ufordel uansett ?

laguna1365380434

Jada, om ikke lenge kan vi flytte til Pakistan, for snart er det ikke folk igjen der nede. Alle er her på familiegjenforening.

Lurer på om de har dagpenger, sosialstønad, barselpenger, kontantstøtte og uføretrygd der? Eller kaster de bare stein etter oss når vi spør? Nei det er bare de som har uføretrygd fra Norge som får noe der.

Jeg leste at knapt 2% av de yrkesaktive betaler skatt, og da blir det ikke så mye penger til støtteordninger.

Hva i alle dagers land og rike vrøvler du om egentlig?:D

Har dette innlegget ditt hode og hale og/eller budskap?

I såfall hva da?

Skal vi skyte alle pakistanerne for de de kommer her og planlegger å gjøre med oss som amerikanerne gjorde med indianerne?

Eller er trygdemottagerne vi er ute etter?

Begge deler?

Jeg undrer...;)

Ulv I Faarikaal

Kan jeg få beholde en liten flik på grunerløkka, tror du?

Hvis jeg er snill?

Håper de bare ikke driver oss for langt vestover, da jeg det regner for mye for meg I Bergen...;o)

Jeg har holdt av en forblåst topp på Svalbard til oss. Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Der er det billig sprit, så fulle blir vi i hvert fall.

Senere kan vi søke asyl i Norge, oppgir som grunn forfølgelse av isbjørn. Så kan vi sette i gang familiegjenforeninger, håper vi er så mange igjen at det ikke blir for mye innavl da.

Ulv I Faarikaal

Hva i alle dagers land og rike vrøvler du om egentlig?:D

Har dette innlegget ditt hode og hale og/eller budskap?

I såfall hva da?

Skal vi skyte alle pakistanerne for de de kommer her og planlegger å gjøre med oss som amerikanerne gjorde med indianerne?

Eller er trygdemottagerne vi er ute etter?

Begge deler?

Jeg undrer...;)

Skjønner du ingenting du da?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Fy faen, visst du er paranoid! Jepp:o) Jeg har sjeldent sett sånn et eksempel på pranoia..

Trekke sammenligninger med indianerne og greier!

Nei, gi deg da...:-D

Dette blir jo bare parodisk.

Du er ikke alvorlig, er du?

Alvorlig? Ser du noen smiletegn?

Paranoide smiler aldri, for da kan noen tro vi er naive og utnytte oss.

Det skjer en dramatisk endring i folkesammensetningen i Norge, og spesielt i Oslo. Halvparten av barn i Oslo har innvandrerbakgrunn, merk *halvparten*.

Denne utviklingen har skjedd over en eneste generasjon.

Man kan selvsagt tenke hva som er situasjonen om en par-tre generasjoner.

Utviklingen er den samme for landet, men foreløpig i noe mindre skala.

....

Det er mulig UIF er paranoid, men i denne saken er han inne på noe vesentlig.

Så Ulv er for dum til å spøke ? Eller tolker du det til Ulvs ufordel uansett ?

Hei,

Det er ikke spøk når det er en del av en lang liste innlegg med samme "message".

Og det er heller ikke noe videre morsomt for dem det går ut over.

Med vennlig hilsen

Det skjer en dramatisk endring i folkesammensetningen i Norge, og spesielt i Oslo. Halvparten av barn i Oslo har innvandrerbakgrunn, merk *halvparten*.

Denne utviklingen har skjedd over en eneste generasjon.

Man kan selvsagt tenke hva som er situasjonen om en par-tre generasjoner.

Utviklingen er den samme for landet, men foreløpig i noe mindre skala.

....

Det er mulig UIF er paranoid, men i denne saken er han inne på noe vesentlig.

Basert på nivået av hva som er skrevet her, er jeg tilbøyelig å være enig med MsSophie når hun skriver at Norge åpenbart trenger importert intelligens!

:)

Med vennlig hilsen

Gjest Ulvesaka

Hei,

Det er ikke spøk når det er en del av en lang liste innlegg med samme "message".

Og det er heller ikke noe videre morsomt for dem det går ut over.

Med vennlig hilsen

"Og det er heller ikke noe videre morsomt for dem det går ut over."

Det er ikke morsomt å være en minoritet nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...