Gå til innhold

Når innfødte nordmenn blir en minoritet i eget land.

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt av en forblåst topp på Svalbard til oss. Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Der er det billig sprit, så fulle blir vi i hvert fall.

Senere kan vi søke asyl i Norge, oppgir som grunn forfølgelse av isbjørn. Så kan vi sette i gang familiegjenforeninger, håper vi er så mange igjen at det ikke blir for mye innavl da.

Ååå, det uttrykket "det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær" er det verste jeg hører ;o)

Men, jeg blir med til Svalbard likevel. Eller kanskje jeg drar til Røst.

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

32

• Ulv I Faarikaal

28

• laguna1365380434

17

• Grip

16

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ååå, det uttrykket "det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær" er det verste jeg hører ;o)

Men, jeg blir med til Svalbard likevel. Eller kanskje jeg drar til Røst.

Snart blir det så alvorlig at hvis en innfødt blir funnet full av kulehuller med bakbundne hender og beina i sement i Akerselva, så vil det turbankledde politiet si på urdu: "Det var det verste selvmordet jeg har sett!"

"Og det er heller ikke noe videre morsomt for dem det går ut over."

Det er ikke morsomt å være en minoritet nei.

Det er ikke morsomt å bli trakassert, enten det er jøder, muslimer eller andre grupper som blir rammet i dag.

Det er ikke noe "bedre" å trakassere "innvandrere" eller "muslimer" i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1933.

Med vennlig hilsen

Annonse

Snart blir det så alvorlig at hvis en innfødt blir funnet full av kulehuller med bakbundne hender og beina i sement i Akerselva, så vil det turbankledde politiet si på urdu: "Det var det verste selvmordet jeg har sett!"

:)))

Kan jeg få beholde en liten flik på grunerløkka, tror du?

Hvis jeg er snill?

Håper de bare ikke driver oss for langt vestover, da jeg det regner for mye for meg I Bergen...;o)

Hei,

Selvsagt.

Bare se på Paris, London, Barcelona, osv. Det går fint å leve sammen for oss andre.

Men som en kollega av meg pleide å si: "det er mange problemer hvis du teller med dem du selv lager"!

:)

Med vennlig hilsen

laguna1365380434

Jasså, du er blitt en av sørs papegøyer?

Kremen av den intelligente overklassen på DOL?

Ja, jeg redd det ikke er andre en sør som har sagt ett vettugt ord i denne tråden så langt..

Om det gjør meg til en av "sørs papegøyer" so be it..:D

Å komme trekkende med Sitting-bull&co blir bare...ja, parodisk?

Jeg håper fortsatt at du PRØVER å være gøyal..

Men for all del, morsom var du uansett, det skal du ha.:o)

Skummelt er det dog at folk henger seg på, på serøst.

Basert på nivået av hva som er skrevet her, er jeg tilbøyelig å være enig med MsSophie når hun skriver at Norge åpenbart trenger importert intelligens!

:)

Med vennlig hilsen

Tallene kan dokumenteres. Utgangspunktet er SSB.

I følge SSB er tallet 42%. Imidlertid er innvandrerbakgrunn meget snevert definert (krever to utenlandsk fødte foreldre).

Det reelle tallet er trolig over 50%.

Man kan selvsagt henfalle til latterliggjøring og skjellsord slik sør her gjør, men det endrer ikke realitetene.

Tallene kan dokumenteres. Utgangspunktet er SSB.

I følge SSB er tallet 42%. Imidlertid er innvandrerbakgrunn meget snevert definert (krever to utenlandsk fødte foreldre).

Det reelle tallet er trolig over 50%.

Man kan selvsagt henfalle til latterliggjøring og skjellsord slik sør her gjør, men det endrer ikke realitetene.

Og 50% av dem har venstre fot som er større enn høyre fot.

Hva så?

Hva er "problemet"? Konkret?

Ulv I Faarikaal

Ja, jeg redd det ikke er andre en sør som har sagt ett vettugt ord i denne tråden så langt..

Om det gjør meg til en av "sørs papegøyer" so be it..:D

Å komme trekkende med Sitting-bull&co blir bare...ja, parodisk?

Jeg håper fortsatt at du PRØVER å være gøyal..

Men for all del, morsom var du uansett, det skal du ha.:o)

Skummelt er det dog at folk henger seg på, på serøst.

At man ønsker å ta en spøk på alvor har alltid en årsak.

Jeg ville heller ikke tåle spøk av et menneske jag hater. Nå hater jeg ingen, men hvis jeg gjorde.

Alt kan spøkes med, og de som ikke vil være med, har sitt eget private problem som andre som regel ikke gidder sette seg inn i. De kan da sitte der å være sure, mens vi andre ler. Noen vil alltid bli sure.

Og 50% av dem har venstre fot som er større enn høyre fot.

Hva så?

Hva er "problemet"? Konkret?

Jeg har ikke skrevet om noe "problem". Jeg har påpekt at det skjer en eksplosiv endring i hovedstadens (og landets) befolkningssammensetning hva angår kulturell bakgrunn.

Man kan like det eller ikke, men den diskusjonen har jeg så langt ikke berørt.

Annonse

laguna1365380434

Men ikke smart nok til å skjønne at de blir gjort narr av?

Jasså, du lagde innlegget for å gjøre narr av meg? Og du synes du har lyktes godt med det?;)

Jeg trodde du lagde det fordi du var redd for at pakistanerne&negerne skulle komme å ta deg, jeg skjønner du..:-o..

Jeg har ikke skrevet om noe "problem". Jeg har påpekt at det skjer en eksplosiv endring i hovedstadens (og landets) befolkningssammensetning hva angår kulturell bakgrunn.

Man kan like det eller ikke, men den diskusjonen har jeg så langt ikke berørt.

Så det hadde altså ikke noe med dette å gjøre:

Grip skrev: "Fremskriver man dagens fremmedkulturelle innvandring til vestlige land, vil det innen 70-80 år, ikke finnes et eneste land i verden med hvit majoritet."

Som kopiert ut av noe Vigrid eller Hvit Valgallianse hadde skrevet?

Slikt avslører jo dine egentlige motiver.

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Jasså, du lagde innlegget for å gjøre narr av meg? Og du synes du har lyktes godt med det?;)

Jeg trodde du lagde det fordi du var redd for at pakistanerne&negerne skulle komme å ta deg, jeg skjønner du..:-o..

Det var ikke myntet spesielt på deg, men de som ikke syns det er morsomt. Å ergre noen er et mål for meg hver dag. I dag har jeg ikke hatt tid i RL, og da må jeg bruke gode gamle DOL. Her er det alltid noen som lar seg ergre.

laguna1365380434

At man ønsker å ta en spøk på alvor har alltid en årsak.

Jeg ville heller ikke tåle spøk av et menneske jag hater. Nå hater jeg ingen, men hvis jeg gjorde.

Alt kan spøkes med, og de som ikke vil være med, har sitt eget private problem som andre som regel ikke gidder sette seg inn i. De kan da sitte der å være sure, mens vi andre ler. Noen vil alltid bli sure.

Hvis du spøker er vel alt i orden?

Jeg lo så jeg fikk tårer i øya, jeg i hvertfall.

Sv. underholdende var det.

Det var ikke myntet spesielt på deg, men de som ikke syns det er morsomt. Å ergre noen er et mål for meg hver dag. I dag har jeg ikke hatt tid i RL, og da må jeg bruke gode gamle DOL. Her er det alltid noen som lar seg ergre.

Det er ikke bedre å trakassere "innvandrere" eller muslimer på DOL, enn det var å trakassere jøder i 1930.

Hva er forskjellen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...