Gå til innhold

Når innfødte nordmenn blir en minoritet i eget land.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er særdeles ærlig og ønsker våre nye landsmenn alt godt. Jeg er imidlertid opptatt av at folk kan integreres hos oss og bli "gode nordmenn". Det er til det beste for alle.

Muligheten til dette avhenger av flere forhold, blant annet størrelsen på fremmedkulturell innvandring.

Det er derfor av betydning at man har et bilde av hvilke størrelsesorden vi her snakker om.

Jeg synes på dette grunnlag at opplysningen var relevant og overraskende for mange (derfor stjernene).

De fleste av "dem" ER nordmenn. De har bare ikke samme hudfarge som det du og jeg har.

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

32

• Ulv I Faarikaal

28

• laguna1365380434

17

• Grip

16

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Vet ikke om du har lagt merke til måten jeg blir behandlet på av en viss person i et utall personforfølgelser, uten at noe av _det_ blir sletta? Jeg må tåle, men ikke andre? Det laguna var enig i var en unødig trakassering, uten at det skal forsvare meg.

Bare slett, det spiller ingen rolle, men jeg skal ta det til etterretning.

Det sør skrev var jo en morsom (og dessuten relevant til innleggets karakter) slengbemerkning!

Jeg synes den var morsom og treffende, og dessuten ganske uskyldig, men hvis du synes jeg var kjip med deg, kan jeg godt si unskyld.

Og du anklager meg for ikke å ha humor? ;o)

Skrevet

Det er mulig du blander sammen meg og en annen. I denne tråden har jeg kun lagt frem noen faktiske opplysninger.

Det virker som om du er forvirret over hvor du poster! :)

Du besvarte mitt svar til UIF.

Skrevet

De fleste av "dem" ER nordmenn. De har bare ikke samme hudfarge som det du og jeg har.

Alle kunne i og for seg vært nordmenn. Det er en teknisk sak.

Mitt poeng er endringen i befolkningens kulturelle bakgrunn og hvilke innvirkning dette vil ha på det norske samfunn.

Dette avhenger av størrelsen på innvandringen og over hvilken horisont den skjer.

Opplysninger om antall og tidsperspektiv er derfor et aktuelt politisk spørsmål som det er relevant å diskuter.

Skrevet

Det virker som om du er forvirret over hvor du poster! :)

Du besvarte mitt svar til UIF.

På min pc ser det ut til at du besvarte mitt innlegg, men det er mulig det begynner å bli sent.

Skrevet

Ja, jeg redd det ikke er andre en sør som har sagt ett vettugt ord i denne tråden så langt..

Om det gjør meg til en av "sørs papegøyer" so be it..:D

Å komme trekkende med Sitting-bull&co blir bare...ja, parodisk?

Jeg håper fortsatt at du PRØVER å være gøyal..

Men for all del, morsom var du uansett, det skal du ha.:o)

Skummelt er det dog at folk henger seg på, på serøst.

Jeg må le!

Jeg har også blitt beskyldt for å være en av Sør's papegøyer... Men ikke av UIF, jeg husker ikke hvem det var. Det var en av hans 'vanlige fiender'..

Kanskje vi skal danne en 'papegøyeklubb'??

:o)

Jeg har sett et par ganger at 'de' er enige med Sør i noe de også... Da må vi forte oss å melde dem inn i klubben!!

Men jeg syns fryktelig synd på Webmaster her, da.. -som må sitte barnevakt for disse 'rampeguttene'! (Sør inkludert)

hehe

Skrevet

Det er vel unødvendig å komme med slike antydninger - det bedrer ikke akkurat klimaet i debattene her!

Hei,

Jo, det er unødvendig, men samtidig er det relevant å påpeke at slike "poeng" er det faktisk vanligvis Vigrid og HV som serverer. Ikke at jeg tror at Grip støtter slike grupper (det skrev jeg heller ikke), men "argumentet" er derfra.

Med vennlig hilsen

laguna1365380434
Skrevet

Hei Laguna,

Les hovedinnlegget igjen - det er selvsagt ingen "vits". Det eneste som er morsomt der er de åpenbare feilene.

Men det er tryggere å påstå at det "var bare en vits". Det gjør det selvsagt ikke bedre for dem det rammer.

Dessverre finnes det ørten lignende innlegg fra samme forfatter (hvor han er meget seriøs).

Med vennlig hilsen

Vel, jeg tror heller ikke det var en vits, men det hjelper jo lite hva jeg tror og ikke tror, så lenge forfatteren sier jeg tar feil da..

Uten for min kontroll..Selvom jeg også tolket innlegget som ,eh..ja..det kommer jo ganske godt frem hva jeg tolket det som, tror jeg.

Jeg synes det var så paranoid at det ble underholdende.

Skrevet

Vet ikke om du har lagt merke til måten jeg blir behandlet på av en viss person i et utall personforfølgelser, uten at noe av _det_ blir sletta? Jeg må tåle, men ikke andre? Det laguna var enig i var en unødig trakassering, uten at det skal forsvare meg.

Bare slett, det spiller ingen rolle, men jeg skal ta det til etterretning.

Det er da helt vannvittig hvordan du gjør deg selv til offer. Er du full eller synes du så synd på deg selv som du her gir uttrykk for?

Du høres ut som Martin Schanke:

Ingen kaller meg feig!

*Buhu*

Nei, ta det som en mann! Hvis ikke så tror jeg jaggu at du vil få behov for alle disse underskriftene du "lett kan oppdrive" og som fungerer som ditt alibi i forhold til homofili.

Skrevet

Alle kunne i og for seg vært nordmenn. Det er en teknisk sak.

Mitt poeng er endringen i befolkningens kulturelle bakgrunn og hvilke innvirkning dette vil ha på det norske samfunn.

Dette avhenger av størrelsen på innvandringen og over hvilken horisont den skjer.

Opplysninger om antall og tidsperspektiv er derfor et aktuelt politisk spørsmål som det er relevant å diskuter.

Men hvis de er nordmenn, så har de - per definisjon, "norsk kultur".

Eller mener du seriøst at vi har en slags under-klasse av nordmenn som ikke er nordmenn slik du og jeg er?

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Keg personlig er FOR personforfølgelse. Men du, derimot, er jo helt føkkings sykelig der du tar på deg offerrollen. Du er i utgangspunktet en fornuftig mann, mener jeg, men du kaster bort intellektet ditt på piss. Vi vet jo at Sør er sprø - bli nå ikke sånn du også

Den første gangen jeg prøvde å legge noe her ble jeg skikkelig skuffa over å ikke få seriøse svar, bare tull og trakassering. Etter litt skjønte jeg hva dette dreier seg om og forholdt meg til det slik det er. I virkeligheten klager jeg ikke.

Jeg anser meg ikke som noe offer, det er tull og tøys. Hadde jeg vært så syk og svak, hadde jeg ikke vært her. Fleiper gjør jeg hele tida, med alt, også "offerrollen".

Skrevet

På min pc ser det ut til at du besvarte mitt innlegg, men det er mulig det begynner å bli sent.

Jepp, men før det besvarte du mitt innlegg til UiF! ;)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men hvis de er nordmenn, så har de - per definisjon, "norsk kultur".

Eller mener du seriøst at vi har en slags under-klasse av nordmenn som ikke er nordmenn slik du og jeg er?

Med vennlig hilsen

Jeg mener seriøst at en såvidt omfattende, fremmedkulturell innvandring vil påvirke utviklingen av det norsk samfunn.

Å hevde noe annet er sannsynligvis meningsløst.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det sør skrev var jo en morsom (og dessuten relevant til innleggets karakter) slengbemerkning!

Jeg synes den var morsom og treffende, og dessuten ganske uskyldig, men hvis du synes jeg var kjip med deg, kan jeg godt si unskyld.

Og du anklager meg for ikke å ha humor? ;o)

Jeg ville se om du tålte det, kanskje jeg skal be om unnskyldning?

La oss si jeg skylder deg en øl. Faktum er at jeg skylder så jævlig mange øl til folk :)

Jeg sa til en i telefonen i dag at hun måtte ta seg sammen og ikke sippe så fælt. Hun ble sur, så det er mulig jeg må ut med mer øl.

Jeg er ingen Moder Theresa, men jeg så en ingefærrot som lignet på henne!

:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg må le!

Jeg har også blitt beskyldt for å være en av Sør's papegøyer... Men ikke av UIF, jeg husker ikke hvem det var. Det var en av hans 'vanlige fiender'..

Jeg har sett et par ganger at 'de' er enige med Sør i noe de også... Da må vi forte oss å melde dem inn i klubben!!

Men jeg syns fryktelig synd på Webmaster her, da.. -som må sitte barnevakt for disse 'rampeguttene'! (Sør inkludert)

hehe

En gang må være den første?;o)

Jeg pleier i grunn å holde meg utenfor når Ulv&sør krangler om muslimers eksistensberetteigelse eller den hviterases overlevelses muligheter og whatever;)

Men jeg trodde egentlig den her var for rølpete til å bli følelsesladd, så jeg joinet på, mest på spik..

Og så feil tar man..;)Følelsesladd ble den..

Hvor mange er vi i papegøyeklubben, vet du det;)?

Skrevet

Vel, jeg tror heller ikke det var en vits, men det hjelper jo lite hva jeg tror og ikke tror, så lenge forfatteren sier jeg tar feil da..

Uten for min kontroll..Selvom jeg også tolket innlegget som ,eh..ja..det kommer jo ganske godt frem hva jeg tolket det som, tror jeg.

Jeg synes det var så paranoid at det ble underholdende.

Hei,

For meg og deg er det underholdene.

For mennesker som min frisør (!), som er en høyt utdannet sterkstrømsingeniør, er det ikke så morsomt. Han jobber som frisør fordi han heter Ali eller Ahmed. Ikke fordi det er noe "gale" med utdannelsen hans.

Slike som han er de virkelige ofrene for "vitsene" til UiF. De er helt uskyldige personer - individer, med familie og barn.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den første gangen jeg prøvde å legge noe her ble jeg skikkelig skuffa over å ikke få seriøse svar, bare tull og trakassering. Etter litt skjønte jeg hva dette dreier seg om og forholdt meg til det slik det er. I virkeligheten klager jeg ikke.

Jeg anser meg ikke som noe offer, det er tull og tøys. Hadde jeg vært så syk og svak, hadde jeg ikke vært her. Fleiper gjør jeg hele tida, med alt, også "offerrollen".

"Den første gangen jeg prøvde å legge noe her ble jeg skikkelig skuffa over å ikke få seriøse svar, bare tull og trakassering. Etter litt skjønte jeg hva dette dreier seg om og forholdt meg til det slik det er. I virkeligheten klager jeg ikke."

Du skriver det ene innvandringsrelaterte innlegget etter det andre. Hver eneste gang skjer det samme: du og Sør + ett par til drar i gang den samme kverna for tusende gang. Du er fullstendig klar over dette FØR du skriver innlegget. Du VET jo at det er sånn det blir

Skrevet

Jeg mener seriøst at en såvidt omfattende, fremmedkulturell innvandring vil påvirke utviklingen av det norsk samfunn.

Å hevde noe annet er sannsynligvis meningsløst.

Mener du vi har to klasser nordmenn? Noen som du har fradømt rettigheten til å være innehavere av "norsk kultur"?

Skrevet

Jeg må le!

hehe

Hei,

Det var Morsk som anklaget deg.

Hvilket innlegg mener du var "rampete"?

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er da helt vannvittig hvordan du gjør deg selv til offer. Er du full eller synes du så synd på deg selv som du her gir uttrykk for?

Du høres ut som Martin Schanke:

Ingen kaller meg feig!

*Buhu*

Nei, ta det som en mann! Hvis ikke så tror jeg jaggu at du vil få behov for alle disse underskriftene du "lett kan oppdrive" og som fungerer som ditt alibi i forhold til homofili.

Offer? For hva?

Slemme mennesker på DOL?

Pøh!

Homofili er ingen skam. Jeg kjenner en homo som sier han er hetrofob, stor og stygg, han kan du diskutere med.

Hvorfor er du så interessert i min person? En sønn av en mekaniker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...