Gjest miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei! Først vil jeg si at jeg har sport om dette på data-forumet også... men siden d er flere brukere her, og som svarer oftere, måtte jeg bare legge inn innlegget mitt her også... Problemet er sånn..; Jeg har isdn-modem, og har da to linjer... Men når jeg er på internett, er d opptatt i tlf, og står "nettavsnitt opptatt" i telefonen.. Når jeg får regningen fra internett, står d dobbelte priser!! Altså...jeg bruker begge linjene samtidig, og d blir dobbelt så dyrt! Jeg kan VELDIG lite om data..men er d noen som kan forklare hvordan jeg fikser dette trinn for trinn? Eller bare si eks. på hva jeg kan prøve?? Blir kjempeglad for svar! hilsen meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118873-hjelp-internett-bruker-begge-isdn-linjenedyrt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.