Gå til innhold

Rasisme på DOL


Gjest Mail er en fin ting

Anbefalte innlegg

Er det ikke merkelig at vi er så flinke å fortelle dem hvor mye "de" må tåle?

Med vennlig hilsen

joda - sikkert, Vi bør være snillere med hverandre på begge sider.

De KRIMINELLE derimot - må gjøres noe med, før de ødelegger mer.

og JA -det gjelder hvite, svarte, brune, røde----- Organisert kriminalitet overøser oss,- ikke så rart med de milde straffene de får.

På skolen hos oss blir det pushet dop,- noen foreldre har gått sammen og dannet en Foreldregruppe, -som ungdommen faktisk BRUKER. De fikk tak i en som pushet på skolen, og da politiet kom og la drittsekken i jern, og Rohypnol-tablettene fløt ut av lomma hans, og Foreldregruppa trodde de sikekrt nå var kvitt fyren, -så sier politiet; "Han har så mange saker på seg fra før - at dette bare er en bagatell" -

De får altså ikke reaksjoner om de er notoriske kjeltringer!!!!! De kan holde på dem en natt eller så - og så er det ut igjen.

(FOR ORDENS SKYLD _ DETTE VAR EN ETNISK NORSK EN)

Så klart dette ryktes over landegrensene også - Fra Russland strømmer de med det for øye å stjele.

Jeg er ikke rasist av den grunn, jeg mener noe må gjøres ved grensene - OG at noe må gjøres med straffereaskjoner overfor folk som ødelegger ungene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • Sør

    10

  • laguna1365380434

    8

  • flisa

    7

Det der er tull, og viser bare at du har omtrent samme tendens til å tillegge folk meninger som en viss annen her inne.

"...................."

"En kvinnelig bekjent med litt tvilsomme holdninger pleier bestille kvinnelig drosjesjåfør, for da får hun norsk. Men sist gang fikk hun kvinnelig mørkhudet drosjesjåfør. Shit.

- Ulv I Faarikaal"

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ingen kan ta deg på at du har skrevet at du virkelig misliker utlendinger. Men somd et innlegget du skrev om at du hadde bestilt taxi og fått en taxi full av støv og skit. Du måtte selvsagt understreke at det var en utlending som kjørte taxien. Hva var poenget med det?

Jeg understreket også lenger ned at fargen på sjåførene har like lite med møkka å gjøre som bilmerket de kjørte.

Du glemte så beleilig det.

Ingen kreditt skal gies, kun "negativt" skal fram, men da vet vi det.

Ordet brun la jeg inn for å se hva jeg fikk av reaksjon på det, det skriver jeg også lenger ned. Mange lot ikke sjansen gå fra seg, det er ikke PK å nevne utseende. Om de så var rødhårede alle sammen, hadde det vært greit da? Eller alle snakket finsk? Eller alle var fra Finnmark?

Nevnte jag at fargen var årsak til møkka? Nei! Fantasi er en bra ting, men noen ganger går det for langt.

En felle, og du gikk i den, ikke stol blindt på hva sør skriver, han lurte deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg understreket også lenger ned at fargen på sjåførene har like lite med møkka å gjøre som bilmerket de kjørte.

Du glemte så beleilig det.

Ingen kreditt skal gies, kun "negativt" skal fram, men da vet vi det.

Ordet brun la jeg inn for å se hva jeg fikk av reaksjon på det, det skriver jeg også lenger ned. Mange lot ikke sjansen gå fra seg, det er ikke PK å nevne utseende. Om de så var rødhårede alle sammen, hadde det vært greit da? Eller alle snakket finsk? Eller alle var fra Finnmark?

Nevnte jag at fargen var årsak til møkka? Nei! Fantasi er en bra ting, men noen ganger går det for langt.

En felle, og du gikk i den, ikke stol blindt på hva sør skriver, han lurte deg nå.

Man kan jo bare lese hva du skriver:

"En kvinnelig bekjent med litt tvilsomme holdninger pleier bestille kvinnelig drosjesjåfør, for da får hun norsk. Men sist gang fikk hun kvinnelig mørkhudet drosjesjåfør. Shit. - Ulv I Faarikaal"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvesaka

"En kvinnelig bekjent med litt tvilsomme holdninger pleier bestille kvinnelig drosjesjåfør, for da får hun norsk. Men sist gang fikk hun kvinnelig mørkhudet drosjesjåfør. Shit.

- Ulv I Faarikaal"

Med vennlig hilsen

Var det ment til å kompromittere ?

Leste du det ?

Jeg syns det viser Ulvs forakt for personen som ikke likte utlendinger.

Du lurte deg sjøl. Det taler jo for Ulv, jeg trodde du ikke ville lage problemer for Ulv, men du hjelper han jo.

Interessant å se hvor mye du anstrenger deg for å sverte, men nå bomma du stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvesaka

Man kan jo bare lese hva du skriver:

"En kvinnelig bekjent med litt tvilsomme holdninger pleier bestille kvinnelig drosjesjåfør, for da får hun norsk. Men sist gang fikk hun kvinnelig mørkhudet drosjesjåfør. Shit. - Ulv I Faarikaal"

Det innlegget viser Ulvs forakt for personen som ikke liker utlendiger, du hjelper Ulv nå, og det er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

Tøys.

Jeg står for alt jeg skriver. Vis meg et innlegg, og jeg skal stå for det, som vanlig, men som vanlig finner ingen noen som passer.

Jeg må få lov å be om bevis for så grove og fornærmende påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tøys.

Jeg står for alt jeg skriver. Vis meg et innlegg, og jeg skal stå for det, som vanlig, men som vanlig finner ingen noen som passer.

Jeg må få lov å be om bevis for så grove og fornærmende påstander.

And there we go....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt enig!

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

Jeg er helt enig med alt su skriver, laguna! Kjempeflott sagt. Og at Ulv er rasist, det er vel ikke noe man trenger å diskutere engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

Og jeg er enig med deg, laguna :-) Som mamma til ei lita, brun jente synes jeg det er vemmelig å se alle disse trådene som slenges fram av UIF som eksempler på hvor fæle "utlendinger" og "innvandrere" er.

Jeg forsvarer ikke det kriminelle mennekser gjør. Uavhengig av hudfarge. Men jeg klarer ikke for alt i verden å se hva trådene til UIF kan tjene til. Annet enn økt fremmedfiendlighet.

Interessante diskusjoner skaper de i alle fall ikke :-(((

Og det er svært, svært sjelden jeg orker å engasjere meg i dem.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen jakter på min person, men nå skal jeg ta en tur ut og jobbe, så nå kan dere komme med så mange grunnløse dere vil uten at jeg kan forsvare meg.

Men det ser litt bedre ut når man kan komme med eksempler som holder vann. Sikkr på at du ikke har lest sørs innlegg med litt for ukritiske øyne? Sør har nemlig aldri dokumentert sine påstander om meg noensinne.

Jeg kommer til å se fire- fem pakistanere jeg kjenner i dag og skal hilse dem fra dere.

He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Host opp noen innlegg så kanskje noen tror på deg.

Nei det gidder jeg ikke. Jeg sa at JEG leste mange av dine innlegg som poengløse og rasitiske. Det er ikke noe jeg kan bevise eller ikke bevise. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

joda - sikkert, Vi bør være snillere med hverandre på begge sider.

De KRIMINELLE derimot - må gjøres noe med, før de ødelegger mer.

og JA -det gjelder hvite, svarte, brune, røde----- Organisert kriminalitet overøser oss,- ikke så rart med de milde straffene de får.

På skolen hos oss blir det pushet dop,- noen foreldre har gått sammen og dannet en Foreldregruppe, -som ungdommen faktisk BRUKER. De fikk tak i en som pushet på skolen, og da politiet kom og la drittsekken i jern, og Rohypnol-tablettene fløt ut av lomma hans, og Foreldregruppa trodde de sikekrt nå var kvitt fyren, -så sier politiet; "Han har så mange saker på seg fra før - at dette bare er en bagatell" -

De får altså ikke reaksjoner om de er notoriske kjeltringer!!!!! De kan holde på dem en natt eller så - og så er det ut igjen.

(FOR ORDENS SKYLD _ DETTE VAR EN ETNISK NORSK EN)

Så klart dette ryktes over landegrensene også - Fra Russland strømmer de med det for øye å stjele.

Jeg er ikke rasist av den grunn, jeg mener noe må gjøres ved grensene - OG at noe må gjøres med straffereaskjoner overfor folk som ødelegger ungene våre.

Hvor dumme er dere egentlig?? Hva skal egentlig til for at noe trenger gjennom skallen deres? Dette var et innlegg som oppfordret dere til å ta disse hjernedøde diskusjonene dere imellom. Og hva gjør dere? Starter en diskusjon der alt handler om hva den ene eller andre har sagt for lenge siden. Går det an å bli så barnslig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Og jeg er enig med deg, laguna :-) Som mamma til ei lita, brun jente synes jeg det er vemmelig å se alle disse trådene som slenges fram av UIF som eksempler på hvor fæle "utlendinger" og "innvandrere" er.

Jeg forsvarer ikke det kriminelle mennekser gjør. Uavhengig av hudfarge. Men jeg klarer ikke for alt i verden å se hva trådene til UIF kan tjene til. Annet enn økt fremmedfiendlighet.

Interessante diskusjoner skaper de i alle fall ikke :-(((

Og det er svært, svært sjelden jeg orker å engasjere meg i dem.

Beste hilsen fra

:o)

Netopp. Det kunne være morsom å diskutere disse tingene, uten å bli satt i en av to ekstreme leire.. Det finnes massevis av intersante ting å gripe fatt i og diskutere.

Takk for støtten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huff&Huff

Jeg understreket også lenger ned at fargen på sjåførene har like lite med møkka å gjøre som bilmerket de kjørte.

Du glemte så beleilig det.

Ingen kreditt skal gies, kun "negativt" skal fram, men da vet vi det.

Ordet brun la jeg inn for å se hva jeg fikk av reaksjon på det, det skriver jeg også lenger ned. Mange lot ikke sjansen gå fra seg, det er ikke PK å nevne utseende. Om de så var rødhårede alle sammen, hadde det vært greit da? Eller alle snakket finsk? Eller alle var fra Finnmark?

Nevnte jag at fargen var årsak til møkka? Nei! Fantasi er en bra ting, men noen ganger går det for langt.

En felle, og du gikk i den, ikke stol blindt på hva sør skriver, han lurte deg nå.

For Ulv i Faarikaal og Ulvesaka er jo ikke samme person. Neeeeida... Rasist med spaltet personlighet? Huffda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dumme er dere egentlig?? Hva skal egentlig til for at noe trenger gjennom skallen deres? Dette var et innlegg som oppfordret dere til å ta disse hjernedøde diskusjonene dere imellom. Og hva gjør dere? Starter en diskusjon der alt handler om hva den ene eller andre har sagt for lenge siden. Går det an å bli så barnslig?!

unnskyld da! NOT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg er helt enig med alt su skriver, laguna! Kjempeflott sagt. Og at Ulv er rasist, det er vel ikke noe man trenger å diskutere engang.

Tak for støtten:o) P.S jeg vil ikke gå så langt som å si at Ulv ER rasist, jeg sier bare at jeg vanskelig kan lese mange av innleggene hans som annet en rasistiske, som det i går.

Og at han forklarer seg med uangripelig vissvass om helt andre ting hvis noen spør ham hva han egentlig mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...