Gå til innhold

Rasisme på DOL


Gjest Mail er en fin ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • Sør

    10

  • laguna1365380434

    8

  • flisa

    7

Var det ment til å kompromittere ?

Leste du det ?

Jeg syns det viser Ulvs forakt for personen som ikke likte utlendinger.

Du lurte deg sjøl. Det taler jo for Ulv, jeg trodde du ikke ville lage problemer for Ulv, men du hjelper han jo.

Interessant å se hvor mye du anstrenger deg for å sverte, men nå bomma du stygt.

Og hvorfor tror du UiF postet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

Netopp. Det kunne være morsom å diskutere disse tingene, uten å bli satt i en av to ekstreme leire.. Det finnes massevis av intersante ting å gripe fatt i og diskutere.

Takk for støtten! :o)

Bare hyggelig :-)

Masse som hadde vært interessant å diskutere, ja, men det er ikke vits å prøve, for en vet på forhånd hvordan trådene vil bli. Og jeg vet med en gang i hvilken leir jeg blir plassert ;o) Prøvde meg her forleden dag, men da var det en som var ute og sa i fra om at slike med mine meninger burde bare ties i hel. Eller noe i den duren.... Og tråden jeg svarte på i dag ble jammen meg sletta! ;o)

Innleggene fra UIF fortsetter nok å komme. Og "debatten" som følger dem er vel uungålig. Og jeg kommer vel til å fortsette med å ignorere dem. Heldigvis er det svært sjelden jeg er hjemme syk og har tid til å lese "alt" som skrives her...

Ha en god dag!

Beste hilsen fra

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Bare hyggelig :-)

Masse som hadde vært interessant å diskutere, ja, men det er ikke vits å prøve, for en vet på forhånd hvordan trådene vil bli. Og jeg vet med en gang i hvilken leir jeg blir plassert ;o) Prøvde meg her forleden dag, men da var det en som var ute og sa i fra om at slike med mine meninger burde bare ties i hel. Eller noe i den duren.... Og tråden jeg svarte på i dag ble jammen meg sletta! ;o)

Innleggene fra UIF fortsetter nok å komme. Og "debatten" som følger dem er vel uungålig. Og jeg kommer vel til å fortsette med å ignorere dem. Heldigvis er det svært sjelden jeg er hjemme syk og har tid til å lese "alt" som skrives her...

Ha en god dag!

Beste hilsen fra

.

Det hender jeg prøver meg litt frempå jeg også, men det er stort sett helt umulig for alle er opptatt av å få båsatt en, enten med Ulv eller med Sør.. Så stort sett lar jeg være.

I går ble jeg til "sørs papegøye" *lol*

Men det var nok litt min skyld det altså, for jeg tullet litt med Ulv :-o..

Ha en god dag du også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

Amen!

Det burde vært en topp 10 liste over beste innlegg på dol. Dette innlegget ville klatret høyt opp på den lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Amen!

Det burde vært en topp 10 liste over beste innlegg på dol. Dette innlegget ville klatret høyt opp på den lista!

Tusen takk for støtten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om å poste feil? Og har du sett overskrifta på innlegget til vedkommende? "Ulv og Sør" står det. flisa er ikke nevnt.

joda -jeg SÅ det :) -hadde bare litt moro av å være enig med BÅDE SØr og Ulv i at de må nå få lov til å diskutere så mye de vil for meg. Er ikke dette en diskusjonsside da?

Ingen tør å slenge seg med om de skal få slike anonyme saker slengt etter seg - som: "Hvor dumme er dere egentlig?? Hva skal egentlig til for at noe trenger gjennom skallen deres"

Den som aldri skriver noe her, må dermed være veldig klok! :=)

Jeg skjønner altså ikke vitsen med å be noen å holde kjeft - om det ikke kommer fra Webmaster selv :)

Ha en fortsatt god innholdsløs ettermiddag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg prøver meg litt frempå jeg også, men det er stort sett helt umulig for alle er opptatt av å få båsatt en, enten med Ulv eller med Sør.. Så stort sett lar jeg være.

I går ble jeg til "sørs papegøye" *lol*

Men det var nok litt min skyld det altså, for jeg tullet litt med Ulv :-o..

Ha en god dag du også! :o)

Om folk backer ut, så blir det jo nettopp bare de to igjen! Stå på du, jeg kan godt krangle med deg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei det gidder jeg ikke. Jeg sa at JEG leste mange av dine innlegg som poengløse og rasitiske. Det er ikke noe jeg kan bevise eller ikke bevise. Sånn er det bare.

Da er det grunnløse påstander, for du må ha lest det et sted, og vil du ikke dele det med oss, så er det en grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvor dumme er dere egentlig?? Hva skal egentlig til for at noe trenger gjennom skallen deres? Dette var et innlegg som oppfordret dere til å ta disse hjernedøde diskusjonene dere imellom. Og hva gjør dere? Starter en diskusjon der alt handler om hva den ene eller andre har sagt for lenge siden. Går det an å bli så barnslig?!

Jeg har ikke svart sør på flere uker, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

Helt enig. Personlig har jeg sluttet å lese innleggene til Sør og Ulv for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også mange av Ulvs innlegg som rene rasehat ærklæringer og korstog mot invandrere, som han nekter å stå innefor ideologien i om han blir nærmere gått i sømmene.

I beste fall servert som vitser, men det tror jeg ærlig talt ikke mye på..

Så slenger det seg på folk som er helt enige og Sør som selvsagt er helt uenig, men som tenderer til å basere diskusjonen gjentagelser på hva Ulv og andre har sagt i 1997 eller noe.

Det blir jævlig lite nivå over det hele, enslags parodisk reprise på forrige gang det ble diskutert noe som helst angående rasisme, muslimer what-ever her, med stort sett akurat de samme aktørene og argumentene..BAH!!

Ulv som sier(og føler seg antagelig jævlig clever) bevis det, bevis det, og sør gjentar og gjentar at alle er individer uansett om det er relevant eller ikke.

Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt.

Kjedelig, patetisk og SYND. For egentlig er det spennende diskusjoner, både å diskutere rasisme fenomener og hvor vellykkert/ikke vellykket integrerings prossene har vært. Eller andre ting i forbindelse med innvandring.

Synes jeg.

"Om noen andre slenger innom for å mene noe som helst, blir en straks satt på parti med en av de nevnte, eller andre ikke-dolere som Hitler og Stalin eller andre storheter, så fortsetter "diskusjonen" i samme tralt."

Der har du i alle falls Sørs måte å gjøre ting på. Det er ikke mange dagene siden jeg la et innlegg under debatten om mannen som fikk lavere straff for sex med en mindreårig fordi hun hadde løyet på alderen. Ved å faktisk være enig med dommerne at det her faktisk var formildende omstendigheter slik at jeg var enig i en dom fra en norsk rettsla, samt ved å bruke egne erfaringer fra utebransjen der jeg har sett småjenter dolle seg opp som 20-åringer med utrolig gode forfalskninger av legitimasjon, ja så blir jeg stemplet av Sør.

Det han trakk ut av alt jeg skrev var at dette er kun svada for oss som liker å ha sex med barn.

Den mannen er fullstendig idiot, det er jeg hellig overbevist om. Det han driver med er ren trakkasering av noen med en annen mening slik at han har mistet absolutt all troverdighet.

At Ulv nå har gått lei forstår jeg godt. Jeg er tilhenger av begrenset innvandring, ikke fordi jeg ikke liker folk grunnet deres hudfarge, men fordi veldig mange som kommer hit er lykkejegere som kunne blitt hjemme, fordi jeg er tilhenger av fjernhjelp slik at vi kan redde 1000 liv i stedet for 1, og fordi vi har nok arbeid med å hjelpe de innvandrerne som allerede er her med integrering for å unngå kulturkollisjoner, språkproblemer og et totalt skille i samfunnet.

Dermed er jeg rassist. Dermed kan jeg sammenlignes med Hitler bare man tenker på en smart formulering. Er det rart man går lei når ikke det er mulig å lufte sin mening uten å bli trakkasert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...