Gå til innhold

Gå på do med trådløs telefon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mener jeg

Nei, det gjør jeg ikke. Selvsagt høres det at du trekker i snora.

Gå på do og trekk ned når du er ferdig med å prate. Hva i alle dager er så uhøflig med det? Den i andre enden av tråden vet jo ikke hva du gjør. Ikke har h*n noe med det heller.

Det er da ganske uforskammet å trekke i snora når du prater med noen.

Jeg hadde en kjæreste som syns det passet fint å tisse så kraftig han kunne i do mens han snakket med meg i tlf. Også dro han ned. Sjarmerende?

Klart jeg hørte alt!

Det kommer forøvrig an på hvem som er i den andre enden. Er det en nær venninne som tisser litt, er det helt greit. Er det en fjern onkel eller en telefonselger, er det ganske så ubra...!

Gjest tusen ting på en gang

Gå på do og trekk ned når du er ferdig med å prate. Hva i alle dager er så uhøflig med det? Den i andre enden av tråden vet jo ikke hva du gjør. Ikke har h*n noe med det heller.

Lurte på om det var uhøflig å gå på do samtidig som en pratet. Om en er fryktelig tissetrengt skal en da enten si at du må gi deg og prate fordi du skal på do eller skal du bare liste deg på do og prate samtidig? En del vil jo gi seg og prate når du sier du må gi deg fordi du skal på do. Det kan jo være kjipt når du egentlig kunne tenkt deg å prate mere.

Lurte på om det var uhøflig å gå på do samtidig som en pratet. Om en er fryktelig tissetrengt skal en da enten si at du må gi deg og prate fordi du skal på do eller skal du bare liste deg på do og prate samtidig? En del vil jo gi seg og prate når du sier du må gi deg fordi du skal på do. Det kan jo være kjipt når du egentlig kunne tenkt deg å prate mere.

Legg papair i doen, så hører de deg ikke - trekke opp kan du gjøre når dere har lagt på:-)

Annonse

hvis jeg prater med venninner, søsken eller mamma kan jeg godt gå på do samtdig, men da sier jeg det; jeg går på do samtidig som vi prater. Snakker jeg derimot med ukjente, svigerfamilien eller jobb/skole relatert så holder jeg meg til samtalen er ferdig. Det er jo forskjell på en 5 minutters samtale og en 2 timers også da

Gjest nei og nei og nei

Æsj? Hva er så ekkelt med det? Du har kanskje aldri hatt sex, for det må jo du synes er kjempeekkelt?

Du liker altså dolyder i telefonen? Jo mer, jo bedre? Ei ordentlig bæsjedame du altså? Det er sikkert et navn for den slags tilbøyeligheter også.

Annonse

Gjest Ikke undertegnet

Du liker altså dolyder i telefonen? Jo mer, jo bedre? Ei ordentlig bæsjedame du altså? Det er sikkert et navn for den slags tilbøyeligheter også.

Det er da for faen meg ingen som sier at man må lage vanvittig med lyder selv om man går på do. "Tusen ting på gang" spurte ikke om det var greit å ta med seg tlf. på do når man hadde skikkelig diaré.

Gjest nei og nei og nei

Det er da for faen meg ingen som sier at man må lage vanvittig med lyder selv om man går på do. "Tusen ting på gang" spurte ikke om det var greit å ta med seg tlf. på do når man hadde skikkelig diaré.

Jaja, deg om koblingen telefonering og doaktiviteter.

Vi andre må bare prise oss lykkelige over evnen til å holde disse gjøremålene fra hverandre.

For de fleste av oss har det nok så langt vært et ukjent fenomen at for noen er det mest private av alle gjøremål greit å formidle til gud og hvermann. Pr telefon.

For øvrig vil jeg overhodet ikke vite hvordan håndtering av telefon, penis for menn og papir for damer forgår.

Lykke til med de gode stundene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...