Gå til innhold

Gå på do med trådløs telefon

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke undertegnet

Jaja, deg om koblingen telefonering og doaktiviteter.

Vi andre må bare prise oss lykkelige over evnen til å holde disse gjøremålene fra hverandre.

For de fleste av oss har det nok så langt vært et ukjent fenomen at for noen er det mest private av alle gjøremål greit å formidle til gud og hvermann. Pr telefon.

For øvrig vil jeg overhodet ikke vite hvordan håndtering av telefon, penis for menn og papir for damer forgår.

Lykke til med de gode stundene!

"For de fleste av oss har det nok så langt vært et ukjent fenomen at for noen er det mest private av alle gjøremål greit å formidle til gud og hvermann. Pr telefon."

Er du kanskje litt treig i oppfattelsen, eller er det bare du som ikke kan gå på do uten et helvetes leven? Den i andre enden TRENGER jo ikke å vite hva du gjør, med mindre du lager masse lyder.

Håper alle vennene dine sitter og driter mens de snakker med deg pr. telefon.

Fortsetter under...

Gjest nei og nei og nei

"For de fleste av oss har det nok så langt vært et ukjent fenomen at for noen er det mest private av alle gjøremål greit å formidle til gud og hvermann. Pr telefon."

Er du kanskje litt treig i oppfattelsen, eller er det bare du som ikke kan gå på do uten et helvetes leven? Den i andre enden TRENGER jo ikke å vite hva du gjør, med mindre du lager masse lyder.

Håper alle vennene dine sitter og driter mens de snakker med deg pr. telefon.

My God, du er vulgær.

Gjest nei og nei og nei

Og du er så prippen at det gjør vondt i nervene.

Dannelse. Slå opp i fremmedordboka, biblioteket kan sikkert hjelpe deg å finne et eksemplar. Eller bedre: Ring dem. Fra ringen!

Men ikke si noe om din hang til å knytte sammen toalettaktiviteter, telefonering og sex. Det vil neppe slå særlig an.

Det er da ganske uforskammet å trekke i snora når du prater med noen.

Jeg hadde en kjæreste som syns det passet fint å tisse så kraftig han kunne i do mens han snakket med meg i tlf. Også dro han ned. Sjarmerende?

Klart jeg hørte alt!

Det kommer forøvrig an på hvem som er i den andre enden. Er det en nær venninne som tisser litt, er det helt greit. Er det en fjern onkel eller en telefonselger, er det ganske så ubra...!

Au contraire!

Jeg tror kanskje det kunne være passende å spyle ned i do med telefonen rett ved siden av når en telefonselger ringer... ;-) Særlig disse som ikke tar "nei takk" for et svar.

Annonse

Jeg bruker å be dem holde linja mens jeg går og tisser. Ingen som har noe i mot det da.

Går og tisser?

Jeg bruker å ha lange drite-sekvenser, og jeg...

...men jeg informerer jo den jeg prater med at jeg driter... syns det er greit.

Au contraire!

Jeg tror kanskje det kunne være passende å spyle ned i do med telefonen rett ved siden av når en telefonselger ringer... ;-) Særlig disse som ikke tar "nei takk" for et svar.

Jepp - det er en morsom protest!

Jeg ringte til en dame jeg ikke kunne fordra og dro ned rett inni røret - og la på.

Muahah, jeg var bare 14-15 da, og hun var en ondskapsfull sladrekjerring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...