Gå til innhold

huff og huff for en hverdag vi lever i ......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hvis du sikter til at de må være muslimer eller noe slikt, så tror jeg nepe du har rett. Det står flere ganger at de var "samboere". Muslimer er ikke samboere, de er alltid gifte. Noe annet er en dødssynd i deres kultur.

Tull.

Ditt bilde av muslimer er som å bruke folk i indremisjonen som representanter for kristendommen.

Jeg har muslimske venninner som går alene på byen i lærskjørt, kysser hvem de vil, og passer seg selv.

Jeg har muslimske venninner som har kjæresten på overnattingsbesøk - og han var verken muslimsk eller pakistansk (selv om foreldrene hennes var det).

Med vennlig hilsen

Det er ingen ting som tyder på at det ikke like gjerne kan ha vært en "etnisk nordmann" som står bak dette.

Beklager - jeg tok feil, og du hadde rett. Det var en familie med fremmedkulturell bakgrunn.

Enda mer interessant var informasjonen om at fremmedkulturelle innvandrere faktisk står for over 70 % av det de karakteriserer som "grov hjemmevold".Med tanke på hvor få det er av disse fremmedkulturelle i Norge (i hvert fall i følge Sør), så blir det et skremmende høyt %-vis tall i forhold til "norske familier".

Og det må vel bety at det finnes kulturelle og/eller religiøse holdninger bak som vi vel neppe ønsker eller er tjent med at får utvikle seg i det norske samfunn?

Hvordan løser vi dette, uten fokuserte tiltak mot den gruppen av mennesker dette gjelder - med opplæring, krav, straffereaksjoner og muligheter for beskyttelse mot "resten av familien". Kona og barna sladrer nesten aldri - og ikke før de ligger på sykehuset med alvorlig skade eller på likhuset....

Dette kan da ikke få lov til å utvikle seg?

Beklager - jeg tok feil, og du hadde rett. Det var en familie med fremmedkulturell bakgrunn.

Enda mer interessant var informasjonen om at fremmedkulturelle innvandrere faktisk står for over 70 % av det de karakteriserer som "grov hjemmevold".Med tanke på hvor få det er av disse fremmedkulturelle i Norge (i hvert fall i følge Sør), så blir det et skremmende høyt %-vis tall i forhold til "norske familier".

Og det må vel bety at det finnes kulturelle og/eller religiøse holdninger bak som vi vel neppe ønsker eller er tjent med at får utvikle seg i det norske samfunn?

Hvordan løser vi dette, uten fokuserte tiltak mot den gruppen av mennesker dette gjelder - med opplæring, krav, straffereaksjoner og muligheter for beskyttelse mot "resten av familien". Kona og barna sladrer nesten aldri - og ikke før de ligger på sykehuset med alvorlig skade eller på likhuset....

Dette kan da ikke få lov til å utvikle seg?

For en idiotisk uttalelse...

Men den var sann - selv om du synes den var idiotisk.

På nyhetene i kveld kom det frem at over 70 % av all grov "hjemmevold" utføres av fremmedkulturelle innvandrere.

Ble du overrasket?

Det finnes ikke så mange av dem i Norge (i hvert fall i følge Sør), men de gjør seg ganske godt "bemerket" - eller hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...