Gå til innhold

Buksa mi passer ikke! : )

Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Så nå er det en gang for alle slutt på kveldsspisinga! Men jeg er jo sulten på kvelden jo? Spiser jeg feil da eller?

Dette er det jeg spiser:

* Frokost kl. 8.15 = 1 rundstykke (grovt) eller 1 brødskive.

* Lunsj kl. 11.00 = 1 brødskive + en bolle salat

* Mellommåltid kl. 14.30 = 1 rundstykke eller en frukt.

* Middag kl. 17 - 18 en gang..= Spiser en passe posjon, så jeg blir mett, men ikke stappmett. Bruker mindre smør i maten + at jeg spiser en del grønnsaker.

Klokka 20 er jeg sulten igjen.. Grunnen til at jeg spiser mellommåltidet er fordi jeg trener rett etter jobb, eller skal i hvert fall det.. : ) Har kjøpt eple-eddik piller med krom. Hjelper de eller? Må ned 7 kilo, så jeg kan føle meg vel og komme inn i ett av de 100 antrekkene jeg har som bare henger der...

Noen med tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan da umulig overleve på det der? Det er omtrent hva jeg spiser til frokost! Tipper du bør legge inn ett måltid til jeg, ofte og lite er løsningen sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da umulig overleve på det der? Det er omtrent hva jeg spiser til frokost! Tipper du bør legge inn ett måltid til jeg, ofte og lite er løsningen sies det.

Var DET lite??? Ikke at det var spes. mye, men lite var det vel ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pricillas meny eller min (som er ca. 3 ganger så mye som Pricilla sin!)?

Jeg syntes ikke Pricillas meny var så lite mat jeg.. Tror ikke jeg spiser noe særlig mer enn det..., men så beveger jeg meg for tiden minimalt da :-)

Jeg er ca. 160 cm og veier 57 kg. Kunne nok gått ned et par kilo, men er igrunn relativt fornøyd,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke Pricillas meny var så lite mat jeg.. Tror ikke jeg spiser noe særlig mer enn det..., men så beveger jeg meg for tiden minimalt da :-)

Jeg er ca. 160 cm og veier 57 kg. Kunne nok gått ned et par kilo, men er igrunn relativt fornøyd,

Jeg hadde blitt svære lite festlig å være i nærheten av skulle jeg spist så lite mat. :o) Men det er jo individuellt, som det aller meste annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...