Gå til innhold

Er det finnerlønn

Anbefalte innlegg

Gjest Djeezez!
Skrevet

Vet ikke. Skal du liksom la være å gi det tilbake om det ikke er finnerlønn? Herregud, for et tåpelig spørsmål. Du skal selvsagt levere dette tilabke uavhengig om du får finnerlønn eller ikke.

Skrevet

Ja, et par hundre kroner. Ikke 10% av beløp på kontoen, hvis du trodde det.

Gjest finner`n
Skrevet

okay,vet du hvor man leverer det?

Skrevet

okay,vet du hvor man leverer det?

I banken som har utstedt kortet, eller send det til Visa Norge og legg ved navnet ditt

Gjest finner`n
Skrevet

Vet ikke. Skal du liksom la være å gi det tilbake om det ikke er finnerlønn? Herregud, for et tåpelig spørsmål. Du skal selvsagt levere dette tilabke uavhengig om du får finnerlønn eller ikke.

Å herregud,tåpelige spørsmål krever tåpelige svar.......er det mottoet ditt?

Selvfølgelig skal jeg levere det tilbake,men om jeg kan få ett par lapper for det ,lar jeg jo ikke det gå i fra meg.

Skrevet

Pokker også, jeg som fant et visa-kort utenfor butikken i dag, og jeg mitt dumme naut leverte det til kassadamen.

Det er vel du som nå lurer på om det er finnerlønn??

Skrevet

Jepp. Jeg fant et visakort en gang og sendte det til adressen som sto på (Visa Norge eller noe sånt) og noen dager senere fikk jeg en utbetalingsblankett på 250,- i posten! Lurte litt på om jeg skulle låne visakortene av kjente og late som om jeg hadde funnet dem og tjene noen slanter på det. ;o)

Skrevet

Jepp. Jeg fant et visakort en gang og sendte det til adressen som sto på (Visa Norge eller noe sånt) og noen dager senere fikk jeg en utbetalingsblankett på 250,- i posten! Lurte litt på om jeg skulle låne visakortene av kjente og late som om jeg hadde funnet dem og tjene noen slanter på det. ;o)

Der ga du meg et tips!

Hilsen blakke og arbeidsledige

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...