Gjest ginseng Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har tenkt å kanskje prøve ginseng/gerimax fordi jeg trenger energi, er deprimert men AD virker ikke noe særlig. Har anoreksi og er redd for om det er kalorier i ginsengen, er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sikkert noe. Kvinner bør ikke ta ginseng, det er visstnok noen stoffer i det som ligner for mye på hormoner, ginseng er for menn. ) Og hvis du har lite energi så vet du innerst inne hva som skal til for at du skal få mer energi, sant? Jeg tviler på at du klarer å få en sulteforet kropp til å få energi uansett hva du gir den, unntatt mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Du kan bruke ginseng, men bør ikke ta det daglig over en lang periode. Selv bruker jeg ginseng en sjelden gang og synes Ginsana er den som gir størst effekt. Tviler på det er mye kalorier i den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.