Gå til innhold

Til alle som er så imot utlendinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh hva mener du da om dine flere hundre identiske henvisninger til det samme i omtrent hver tråd du skriver om dette emnet?

Du spammer igjen.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• SierDuDet

6

• Goliath

6

• Grip

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

At det finnes andre problemer enn rasisme, betyr ikke at man ikke skal gjøre noe med rasisme.

Noen av oss klarer å ha flere enn én tanke i hodet samtidig.

Og noen andre av oss klarer å prioritere det som pr i dag er det alvorligste problemet i det landet vi lever i - i stedet for å prioritere etter de problemene man har opplevd andre steder i verden, under helt andre forhold og for lenge siden.....

Skrevet

Du spammer igjen.

he-he-he....og hva kaller du det du gjør - din "dust":-)

Ser du virkelig ikke hvor tåpelig du er nå?

Skrevet

Og noen andre av oss klarer å prioritere det som pr i dag er det alvorligste problemet i det landet vi lever i - i stedet for å prioritere etter de problemene man har opplevd andre steder i verden, under helt andre forhold og for lenge siden.....

Du tenker på de 330 drepte i trafikken?

Skrevet

Du tenker på de 330 drepte i trafikken?

:-)

Og jeg tror nesten ikke du gjør deg til en gang....

Skrevet

:-)

Og jeg tror nesten ikke du gjør deg til en gang....

Det er da vitterlig et langt større antall enn de som blir drept i "overfallsmord av ukjente" - (kanskje 5-10 stykker i året).

Skrevet

"Dem" er hovedsakelig norske statsborgere, og like norske som deg og meg. Du har ikke større rett til å "kaste dem ut" enn de har til å kaste deg ut.

Derutover - konkret hvem er det du ønsker å kaste ut?

IDIOT!Du kan forstå om du vil, så _bruk_ de evnene!

Dem er innvandrere,ofte med mørk hudfarge.De burde få opphold på fem års prøvetid, og om de gjør noe kriminellt i prøveperioden bør de kastes ut.

Andregenerasjonsinnvandrere er det vanskelig å kaste ut.Her trengs andre tiltak, bedre intregrering osv.

Nei, jeg mener ikke de har like stor rett til å kaste ut meg,dette er mitt fødeland. men jeg tar min straff om jeg skulle gjøre noe kriminellt.

Skrevet

IDIOT!Du kan forstå om du vil, så _bruk_ de evnene!

Dem er innvandrere,ofte med mørk hudfarge.De burde få opphold på fem års prøvetid, og om de gjør noe kriminellt i prøveperioden bør de kastes ut.

Andregenerasjonsinnvandrere er det vanskelig å kaste ut.Her trengs andre tiltak, bedre intregrering osv.

Nei, jeg mener ikke de har like stor rett til å kaste ut meg,dette er mitt fødeland. men jeg tar min straff om jeg skulle gjøre noe kriminellt.

Din uvitenhet om emnet er åpenbart så stor at det er heller vanskelig å diskutere med deg.

Informer deg, og kom tilbake når du vet hva du snakker om.

Gjest Ferdigdiskutert
Skrevet

Din uvitenhet om emnet er åpenbart så stor at det er heller vanskelig å diskutere med deg.

Informer deg, og kom tilbake når du vet hva du snakker om.

Akkurat!Jeg gidder ikke å kaste bort tiden på å krangle med deg,noen andre får overta stafettpinnen.Ha en fortsatt fin dag med elendig arbeidsinnsats :(

laguna1365380434
Skrevet

Jeg blir sjokkert over hva slags holdninger og dumhet folk legger for dagen.

Når det er sagt har jeg aldri støtt på så mange tvilsomme holdninger noe sted som på dol.(dvs folk flest her virker jo supergreie, men det er noen jeg får regelrett frysninger av..)

Hva det tyder på vet jeg ikke, enten omgåes jeg folk som ikke reprensenterer gjennomsnittet eller så reprensenterer ikke dol gjennomsnittet.

Det er i allefall veldig langt mellom synspunktene mine og de jeg omgåes til vanlig til enkelte av de synspunktene som kommer til syne her.

Jeg kan ikke råde til noe annet enn å forsøke å huske at de fleste oppegående mennesker,SELVFØLGELIG ikke går rundt og misliker utledninger sånn bare fordi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...