Gå til innhold

Herbalife utgått på dato, spiselig fortsatt?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har en dunk med 550 gram Herbalifepulver stående. (Måltidserstatter - proteindrikk)

Best-før dato var den 27/01 - 2001. Vet ikke hvordan det smaker, men er næringsinnholdet det samme?

Er det sannsynligvis spiselig om det smaker greit?

Tenkte jeg skulle ta noen dager med pulver denne uka her, fordi jeg skeiet ut altfor mye forrige uke og har ikke gått ned noe på en stund. Trenger litt motivasjon.

(Nei, jeg trenger ikke moraliserende svar eller fæle historier om slankepulver)

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ja, det tror jeg.

Har et helt lager jeg, gått ut på dato i 2001.

Vitamintablettene spiser jeg og familien ennå. Pulveret trenger jeg ikke, men har gitt bort en del.

Hvis det smaker greit er det sikkert i orden.

Takk for svaret ditt.

La inn samme spørsmål på Slankenett og da en distributør fra Herbalife svarte meg, så kunne jeg ikke ta det helt for god fisk!

Koster en del for en slik dunk..

Takk for svaret ditt.

La inn samme spørsmål på Slankenett og da en distributør fra Herbalife svarte meg, så kunne jeg ikke ta det helt for god fisk!

Koster en del for en slik dunk..

He he, ja men har vært distributør jeg også. Selger det ikke lenger nå, så det er ikke derfor jeg sier det.

Men jeg er fortsatt overbevist om at det er bra produkter da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...