Gjest BlubbBlubb Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Trener på sats, men har ikke vært der like mye som ønsket. Trener kondisjon på egenhånd men synes det er gørrkjedelig. Har lite lyst til å gå inn på sats i det hele tatt. Driver ikke med apparatene for jeg er så svak og føler at alle glaner mens jeg prøver å løfte fem kilo. : ( Men synes aerobic er gøy, så har vært på det hver uke. Først så var det forskjellige instruktører hver gang med forskjllig opplegg. Ble dødssliten noen agnger og ikke engang varm andre ganger. Men så kom det en fast. Strevde en stund, men så lærte jeg alle trinnene og fikk mye ut av timen. Nå har det kommet ei ny ei. Hennes opplegg var bare rot synes jeg, ikke noe å bli varm av en gang. Klarte heller ikke henge med. Så nå har jeg gitt opp aerobic også. Hvorfor i alle dager kan de ikke bruke de samme instruktørene på faste timer? I hvert fall når det bare er en gang i uka. Dårlig synes jeg! Prøver å få en rutine på treninga, men vet jo aldri hva man møter til timene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellrypa Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ...ja, det spørs jo hvilken SATS du går på.... SATS er spredt med helsestudioer over hele landet, jeg har ikke opplevd at de skifter instruktører støtt og stadig på de helsestudioene jeg har vært.... Det går jo ann å spørre på "din" SATS hvorfor de gjør det slik, om den du liker best av instruktørene har andre timer, og evt. få en oversikt over timene "din" instruktør skal ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dette varierer vel fra Sats til sats. Jeg tror vel ikke at instruktør-jobber er så veldig populære eller godt betalte. Vanskelig arbeidstid har de også... Men du kan jo spørre i resepsjonen? På min sats har de slike tilbakemeldings-skjemaer. Der kan man klage anonymt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest testbreak Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Dette varierer vel fra Sats til sats. Jeg tror vel ikke at instruktør-jobber er så veldig populære eller godt betalte. Vanskelig arbeidstid har de også... Men du kan jo spørre i resepsjonen? På min sats har de slike tilbakemeldings-skjemaer. Der kan man klage anonymt Ikke ta dette ille opp, men har det hendt at du har klaget bare for å klage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ikke ta dette ille opp, men har det hendt at du har klaget bare for å klage? Hvordan kan man klage uten å ha noe å klage på? Hvis man ikke har noe å klage på, klager man da? Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest testbreak Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hvordan kan man klage uten å ha noe å klage på? Hvis man ikke har noe å klage på, klager man da? Hehe Vittig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Vittig. Eller logisk. Ditt valg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Kubein Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Eller logisk. Ditt valg Naah.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Naah.. Ojsann...glemte vi å skifte nick nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Kubein Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ojsann...glemte vi å skifte nick nå Å, det spiller ingen rolle. Jeg vurderte å bytte til det første, men lot være. Spørsmålet var *litt* seriøst ment, skjønner du.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.