Gå til innhold

Utakken = beriket? Igang igjen!


polly1365380357

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, det er nok vår venn, ja. Ikke så mange andre adopsjonsmotstandere som har lagt meg for hat så vidt jeg vet (ref det ene innlegget om hvor grusomt det må være å få en adoptivmor som "snø"....) ;o)))

Jeg deltar jo i konkurransen om å ikke svare ham, men jeg må si det holder hardt med å ikke legge inn et festlig svar til ham... ;o))

webmaster - jeg er flink, hva er premien??? ;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jepp, det er nok vår venn, ja. Ikke så mange andre adopsjonsmotstandere som har lagt meg for hat så vidt jeg vet (ref det ene innlegget om hvor grusomt det må være å få en adoptivmor som "snø"....) ;o)))

Jeg deltar jo i konkurransen om å ikke svare ham, men jeg må si det holder hardt med å ikke legge inn et festlig svar til ham... ;o))

webmaster - jeg er flink, hva er premien??? ;o)

Beste hilsen fra

Vi vurderer å gi vinneren en egen "sletteknapp"...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer å gi vinneren en egen "sletteknapp"...*s*

... Er det for å kunne slette egne svar til vedkommende...

Da får du skrevet av deg det du reagerer på - og får slettet det så vedkommende ikke får noe nytt å henge seg på.

Praktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...