Gjest Stjerner i natten... Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Nå er jeg lei av å bli behandlet som en snylter. Lei av å bli sendt hit og dit av trygdekontor og leger. 2 og et halvt år har jeg måttet slite for å få fred til behandling...jeg har utlevert meg, og flydd hit og dit etter deres ønske. Det har kostet meg en 15000i kjøring og behandlinger, forde trygdekontoret ikke synes en ventetid på et halvt år kunne aksepteres. Alikavel kutter de trygden tre ganger...jeg er den som har vært utsatt for overgrep, den som har det vondt og den som fra hjertet prøver å bli bedre. Alikavel må jeg slite og mase og får ikke engang fred til å ta den anbefalte behandlinga i fred og ro. Nå er jeg lei, de har kuttet trygden ennå en gang. Ikke spør meg hvorfor, jeg har gjort alt de har bedt om. Overgrepsoffer blir ikke tatt på alvor det er nå helt sikkert. Om utredninger og papirer forteller skadene aldri så mye. Jeg har snudd ryggen til trygdekontoret nå og har meldt meg på utdanning. Jeg begynner denne uken og vil studere et år . Om helsa tillater det. Har et håp om å få en jobb som passer meg og som jeg liker etter endt utdanning. Håp om at livet vil stå meg bi slik at ting ordner seg og jeg kan slippe å føle meg som en tigger igjen. Jeg krysser fingrene for lykke i livet nå. Stå på dere der ute. Det er ikke lett dette her det er helt sikkert. Må lykken være med dere. Beste hilsner fra s.i.n 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119130-en-ny-sti/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 dert må jeg si: "Jöss!" så sterk du er som våger. det står det stor respekt av. Syns virkelig du skal väre stolt av deg selv. Kjemp så godt du kan og gjör ditt beste. Da har du gjort det mer enn bra. Lykke til og sender over varme tanker fra Sverige. Jeg er liksom en sånn gammal traver her inne som ikke helt slipper taket på siden. Den betyr for mye for meg. Det gjör dere også. mange klemmer fra Agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119130-en-ny-sti/#findComment-722169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 dert må jeg si: "Jöss!" så sterk du er som våger. det står det stor respekt av. Syns virkelig du skal väre stolt av deg selv. Kjemp så godt du kan og gjör ditt beste. Da har du gjort det mer enn bra. Lykke til og sender over varme tanker fra Sverige. Jeg er liksom en sånn gammal traver her inne som ikke helt slipper taket på siden. Den betyr for mye for meg. Det gjör dere også. mange klemmer fra Agapetos Tusen takk for ordene dine, de varmet Ja, det er mange hærlige mennesker her inne og det blir liksom at man ønsker å dele spesielle ting med dem/dere. Jeg ønsker deg en riktig god helg. Beste hilsen fra... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119130-en-ny-sti/#findComment-722545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.