Gjest kinemette Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Noen som vet hva jeg kan gjøre med øyeskygge som kladder eller legger seg som striper på øyelokket kun etter to timers bruk? Utrolig irriterende. Har hørt om noe man kan bruke under skyggen, men hva? 0 Siter
Gjest eilianna Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Kjøp dyrere øyeskygge. Kvalitet koster. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 innbilder meg det finnes noe som heter Eye-fix eller lignende som fikserer øyenskyggen slik at den ikke sklir ut...Hør i parfymeriet! Ellers pleier jeg selv bruke en lett øyenkrem på lokket, la trekke inn noen minutter, matte ned med litt pudder, på med skygge,litt pudder på toppen - holder som bare det!!!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Har ikke det problemet med dyre øyeskygger. Selv om Chanel er favoritt-merket mitt, så er nok Lancome best på øyeskygge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.