Gå til innhold

er det håp?

Gjest strandhai

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai

Hei!

En fin ordning med jobben gjør at jeg får bruke et lokalt treningssenter (nautilus) gratis. Men jeg har ingen erfaring med å trene på treningssenter. Jeg har endel kilo for mye, og har så inderlig lyst til å gjøre noe med kroppen min. Men jeg har rett og slett ikke tid eller overskudd til å trene regelmessig.

Finnes det noe håp for meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du klar over hvor mye jobb det ligger bak en fin kropp? Eller det du betegner som en fin kropp da...Det finnes ingen lettvinte løsninger til en fin kropp. Hvorfor er det ellers så mange overvektige folk i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Er du klar over hvor mye jobb det ligger bak en fin kropp? Eller det du betegner som en fin kropp da...Det finnes ingen lettvinte løsninger til en fin kropp. Hvorfor er det ellers så mange overvektige folk i verden!

Ja, jeg er klar over at det ligger mye jobb bak en fin kropp.

Jeg hadde håpa å treffe på non som hadde noen gode råd å gi, eller erfaringer å komme med.

For jeg aner ikke hvor jeg skal begynne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar over at det ligger mye jobb bak en fin kropp.

Jeg hadde håpa å treffe på non som hadde noen gode råd å gi, eller erfaringer å komme med.

For jeg aner ikke hvor jeg skal begynne....

Her finner du rør og folk som gidder: www.treningsforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett deg del mål, dvs hvis du veier 100 kg og ønsker å gå ned f. eks 10 kg så burd du ta sikte på en kg pr 14 dag, en sunn vektreduksjon.

veksle mellom sykling og løpe/gå på mølle, etterhvert så øker du tempo og driver deg hardere med tiden, viktig med økt intensitet.

har lykkes for meg..

Ps. kutt ned på sukker, brusen legger du på hylla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnes håp! Og det er ikke mye trening som skal til før du føler deg mye mye bedre. Og trening krever ikke overskudd - det gir overskudd!

Jeg har akkurat begynt å trene på helsestudio selv (trener mye utenom, men ville supplere med styrkeøvelser o.l.), og var var helt grønn i forhold til hvordan apparater virket, hvilke jeg burde bruke osv. Bestilte en veiledningstime med instruktør, og det var kjempenyttig!

Instruktører på treningssentre er vant til mennesker som aldri har trent før, og legger opp et program til deg som er lett å følge, og som passer din fysiske form. Og ikke minst er en slik time en flott måte å komme igang på!

Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg ikke var særlig lysten på å trakke inn på studioet alene uten hjelp:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...