Magneo Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg er en 31 år gammel mann som har noen merkelige symptomer i fot og hender. Ubehagene er vanskelige å beskrive, men opptrer i selve handen og fotbladet. Virker nesten som at det er lokalisert mellom benene i fot/hånd. Smertene kommer som stikkende impulser (sterke) som kommer å går og kan stråle ut i fingre og tær. Har og en følelse av at benende inne i fot/hånd beveger seg forholdsvis mye, virker nesten litt "løse". Får av og til følelsen av å gå på "kram-snø". I tillegg til dette har min medfødte " Hallux valgus" utviklet seg veldig mye det siste halv året på høyrefoten. Får også av og til noen store blåmerker sentralt på "fotristen" som kommer spontant uten noe slag/uhell. Kan i tillegg nevne at min allmenne tilstand er redusert i disse periodene, er slapp, irritabel, trett. Har tatt en del tester, som; senkning, revmatisme. Disse var ok !Har ikke røde ledd, hevelser eller stivhet i ledd. Hva kan dette være ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119430-smerteubehag-i-fot-h%C3%A5nd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.