Gå til innhold

smerte/ubehag i fot / hånd


Magneo

Anbefalte innlegg

Jeg er en 31 år gammel mann som har noen merkelige symptomer i fot og hender. Ubehagene er vanskelige å beskrive, men opptrer i selve handen og fotbladet. Virker nesten som at det er lokalisert mellom benene i fot/hånd. Smertene kommer som stikkende impulser (sterke) som kommer å går og kan stråle ut i fingre og tær.

Har og en følelse av at benende inne i fot/hånd beveger seg forholdsvis mye, virker nesten litt "løse". Får av og til følelsen av å gå på "kram-snø". I tillegg til dette har min medfødte " Hallux valgus" utviklet seg veldig mye det siste halv året på høyrefoten. Får også av og til noen store blåmerker sentralt på "fotristen" som kommer spontant uten noe slag/uhell.

Kan i tillegg nevne at min allmenne tilstand er redusert i disse periodene, er slapp, irritabel, trett. Har tatt en del tester, som; senkning, revmatisme. Disse var ok !Har ikke røde ledd, hevelser eller stivhet i ledd.

Hva kan dette være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...