Olsen2003 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det er litt trist at befolkningen ikke informeres om risikoen ved å spise fisk, spesielt røkt fisk. Jeg lurer på hvor mange tusen som må få kreft før den norske befolkningen får vite sannheten om riskoen. Hvorfor forskes det ikke på genskadene menneskene kan få ved å spise genetisk manipulert oppdrettsfisk. Les mer om dette på denne siden. Her er det også en rekke linker til interessante artikkler om norsk fisk. http://www.svik.org/fish.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Eh, jeg lurer litt på seriøsiteten til siden. Hva gjør Saddam, Kong HArald, Bin Laden, Krekar og Jung Il Kim sammen med kritikk av norsk fisk. Det kan godt være at fisken ikke er så bra som vi gjerne vil den skal være, men jeg skjønner ikke sammenhengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Nå leste jeg ikke gjennom alt. Siden virker uhøytidelig med bilder av statsoverhoder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Nå har jeg lest litt mer rundtomkring på siden, og du, jeg ble ikke særlig overbevist altså. Organisasjonen svik tiltaler ikke meg, og konklusjonene er ganske hastig trukket etter min mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.