caroliiine Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hei! bare lurte på om dere hadde noen gode råd for å legge på seg. Jeg føler at jeg er litt for tynn men finner bare slanketips. jeg er 162 cm høy og veier 49 kg. Fikk en sønn for ett år siden og på det meste da veide jeg 58 kg. Føler at jeg spiser normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Venninna mi sliter med det samm, hun spsier som en voksen mann, men blir bare tynnere. Hun kjøpte noe som kalles weigth gain eller noe sånt.. Pulver man blander i vann og drikekr. Hun la på seg i hevrt fall! : ) Du får vel kjøpt det i helsekost eller sportsbutikker vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliiine Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Venninna mi sliter med det samm, hun spsier som en voksen mann, men blir bare tynnere. Hun kjøpte noe som kalles weigth gain eller noe sånt.. Pulver man blander i vann og drikekr. Hun la på seg i hevrt fall! : ) Du får vel kjøpt det i helsekost eller sportsbutikker vil jeg tro. tusen takk! da skal jeg prøve det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.