Gjest ErVeldigLeiAvDette Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! De litt observante har sikkert sett spørsmålet mitt om den merkelige mageoppførselen min ("Merkelig mageoppførsel", postet 12/9/2003). Vel, her kommer del 2. Magen har nå tilsynelatende roet seg. Tror jeg. Men i bytte har jeg nå fått synsforstyrrelse og trøbbel med balansen. La meg påpeke med en gang at det ikke er migrene, det har jeg hatt før. Balanseproblemene er forholdsvis små, men de er der. Jeg kan være litt vinglete når jeg går rundt, og også når jeg sykler (tok en sykkeltur tidligere idag). Synsforstyrrelsene utarter seg som om jeg ser litt dårligere på det venstre øyet enn det høyre, og at jeg ser generelt dårlig på begge to. Litt vanskelig å beskrive akkurat det der. I tillegg har jeg konstant en svak følelse av lavt blodsukker. Er dette bare ettervirkninger etter den sære mage-episoden jeg hadde tidligere? Eller er det bare et dødelig virus som har gått inn i en ny fase? Mvh Andreas 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119646-balansesynsforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.