Gå til innhold

Balanse/Synsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest ErVeldigLeiAvDette

Hei! De litt observante har sikkert sett spørsmålet mitt om den merkelige mageoppførselen min ("Merkelig mageoppførsel", postet 12/9/2003).

Vel, her kommer del 2.

Magen har nå tilsynelatende roet seg. Tror jeg. Men i bytte har jeg nå fått synsforstyrrelse og trøbbel med balansen.

La meg påpeke med en gang at det ikke er migrene, det har jeg hatt før.

Balanseproblemene er forholdsvis små, men de er der. Jeg kan være litt vinglete når jeg går rundt, og også når jeg sykler (tok en sykkeltur tidligere idag).

Synsforstyrrelsene utarter seg som om jeg ser litt dårligere på det venstre øyet enn det høyre, og at jeg ser generelt dårlig på begge to. Litt vanskelig å beskrive akkurat det der.

I tillegg har jeg konstant en svak følelse av lavt blodsukker.

Er dette bare ettervirkninger etter den sære mage-episoden jeg hadde tidligere? Eller er det bare et dødelig virus som har gått inn i en ny fase? ;)

Mvh

Andreas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119646-balansesynsforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...