Gå til innhold

Threzi

Anbefalte innlegg

Hei på deg! Kjekt å høre fra deg. Nå skal jeg fortelle deg hvordan jeg klarte å gå til advokaten. For det første er det en tanke jeg har grublet på og snakket om og veid frem og tilbake helt siden jeg begynte å gå på smi. Jeg bestemte meg rett og slett for at jeg skulle gjøre det til høsten, og da var høsten langt frem. Så snakket jeg mye om det med min beste venninne som vet. Nå når jeg kom tilbake til smi etter sommeren var det omtrent det første hun jeg prater med der tok opp. Og uten hennes støtte og det at hun var med meg hadde jeg nok ikke klart det. Men når jeg hadde en avtale på det var det liksom ikke så lett å trekke seg.

For å ta kontakt med advokat så ble det omtrent som jeg gjorde det med å oppsøke smi. >>Samme dagen vi snakket om det fikk jeg en liste over advokater, sa omtrent ellemelle og slo et telefonnummer. Og da var det liksom ingen vei tilbake.

Men jeg følte meg så absolutt ikke noe tøff. Jeg var livredd skal jeg si deg. Og jeg er livredd nå også. Men det er noe jeg har brukt så lang tid på, og slike ting må ofte modnes. Du skulle tatt kontakt med smi, jeg tror det hadde vært bra for deg. Jeg hadde aldri overlevd uten dem. Skriv en mail til meg,du. Jeg gleder meg til å høre fra deg. Skal tenke masse, masse på deg. Og du er nå jammen meg tøff du også. Jeg har mine gode perioder slik som nå, men jeg har hatt virkelige nedturer også. Det vet du. Da var det ikke så mye med meg. Så stå på, du kan klare det du også. Det vet jeg:) Klemz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119699-threzi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...