Gjest Forstå det den som kan Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 svenskene? Hvorfor vil de være med i EU, men ikke innføre euro (gjelder de andre euro-nekterne også)? De vil være med i "fellesskapet", men ikke fullt ut? 0 Siter
chanti Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Det ser sikkert like rart ut for dem at vi nordmenn betaler masse penger til eu , må forholde oss til regler og normer de har bestemt .. men med i eu er vi ikke ... 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Kanskje for de ikke vil miste mye av sitt særpreg? I EU blir det jo til slutt lik valuta, like flagg og likt alt. Svenskene ønsker sikkert å være med i felleskapet, men ikke gi opp særpreget. Som for eksempel svenske krona. Vi får se om det får de følger for økonomien som enkelte EU tilhengere har spådd. Det ble forresten omtrent spådd dommedag her i Norge om vi ikke ble med i EU. Men slik ble det heldigvis ikke. 0 Siter
Gjest Forstå det den som kan Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Kanskje for de ikke vil miste mye av sitt særpreg? I EU blir det jo til slutt lik valuta, like flagg og likt alt. Svenskene ønsker sikkert å være med i felleskapet, men ikke gi opp særpreget. Som for eksempel svenske krona. Vi får se om det får de følger for økonomien som enkelte EU tilhengere har spådd. Det ble forresten omtrent spådd dommedag her i Norge om vi ikke ble med i EU. Men slik ble det heldigvis ikke. Jeg mener bare at om de skal være med i EU, så får de VÆRE MED PÅ ALT. Hva er ellers vitsen? 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jeg mener bare at om de skal være med i EU, så får de VÆRE MED PÅ ALT. Hva er ellers vitsen? Hvorfor skal de være med på alt?? For om at et land har blitt med i EU betyr ikke det at de har mistet retten til å si nei. Men som jeg skrev i sta. Det blir spennende å se om det får negative følger for økonomien i Sverige. 0 Siter
Gjest Forstå det den som kan Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hvorfor skal de være med på alt?? For om at et land har blitt med i EU betyr ikke det at de har mistet retten til å si nei. Men som jeg skrev i sta. Det blir spennende å se om det får negative følger for økonomien i Sverige. Hvorfor melde seg inn i EU i det hele tatt, om man siden skal være imot mye av det EU går ut på? 0 Siter
Gjest Erwin Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Kanskje for de ikke vil miste mye av sitt særpreg? I EU blir det jo til slutt lik valuta, like flagg og likt alt. Svenskene ønsker sikkert å være med i felleskapet, men ikke gi opp særpreget. Som for eksempel svenske krona. Vi får se om det får de følger for økonomien som enkelte EU tilhengere har spådd. Det ble forresten omtrent spådd dommedag her i Norge om vi ikke ble med i EU. Men slik ble det heldigvis ikke. Her lyser det nasjonalisme og proteksjonisme lang vei. 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Helt enig - skjønner ikkeno av det! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Her lyser det nasjonalisme og proteksjonisme lang vei. Sieg heil??? *lol* 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hvorfor melde seg inn i EU i det hele tatt, om man siden skal være imot mye av det EU går ut på? Ja du får prøve å finne en svenske her inne. Da får du kanskje det svaret du ønsker. Jeg er ikke svensk(heldigvis;o) ) vennlig hilsen 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Mange svenske firmaer sender likevel ut fakturaer i EURO. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.