Gå til innhold

ang kjøp å salg av konsert billetter...

Anbefalte innlegg

Det er fryktelig dårlig gjort og kjøpe opp masse billetter for deretter og selge dem til dobbel pris.

Slik at fattige stakkarer som meg ikke har råd til og dra og ikke får tak i vanlige billetter til normal pris.

sikter til Metallica konserten der billettene ble utsolgt på en time og selges på andre nett sider for over det dobbelte.

(vanlig prs 465 kr)

litt skuffa ja.. hadde så lyst til og dra.

Fortsetter under...

Om du viiirkelig har lyst til å dra, så synes jeg du kan spandere en 1000-lapp på de billettene.

Har virkelig lyst til og dra, men med tur retur oslo fra Trondheim og lite penger ellers kan jeg faktisk ikke ta meg råd.. :(

synd men sant...

Gjest Ikke signert

Har virkelig lyst til og dra, men med tur retur oslo fra Trondheim og lite penger ellers kan jeg faktisk ikke ta meg råd.. :(

synd men sant...

500 kr. fra eller til kan da ikke spille noen rolle når det gjelder en opplevelse for livet?

Annonse

500 kr. fra eller til kan da ikke spille noen rolle når det gjelder en opplevelse for livet?

500 kr fra eller til betyr mat i ei uke for sultne mager, bensin til tom bil, nye vinter klær til småen... osv.

dessuten er vi to som skal dra dvs... 1000 fra eller til... :/

500 kr fra eller til betyr mat i ei uke for sultne mager, bensin til tom bil, nye vinter klær til småen... osv.

dessuten er vi to som skal dra dvs... 1000 fra eller til... :/

En annen ting er at dersom du kjøper billettene til 1000 spenn så holder du liv i svartebørshaienes kjipe virksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...