tjohei Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Synes det er rart at de har gått bort fra å bruke bomull på treningen. Det går jo ikke an å få kjøpt bomullstreningstøy lenger. Jeg begynner å svette allerede før treningen hvis jeg skal bruke disse polyestertreningstøyene. Hvorfor er det slik? Det er jo helt på tryne? Synes det er bedre å ha på polyestertreningstøyet, men man svetter så lett i dem og det blir så tett. Kroppen får ikke puste. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Liker heller ikke så tett treningstøy. 0 Siter
tjohei Skrevet 17. september 2003 Forfatter Skrevet 17. september 2003 Liker heller ikke så tett treningstøy. Nei, jeg liker heller ikke tett treningstøy verken i stoff eller form. Bomull puster i så fall, men det ser ikke så bra ut med svett t-skjorte. Alle på Sats virker så fancy liksom. 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Nei, jeg liker heller ikke tett treningstøy verken i stoff eller form. Bomull puster i så fall, men det ser ikke så bra ut med svett t-skjorte. Alle på Sats virker så fancy liksom. Jeg har ikke kropp til tette klær heller.. trives i t-skjorte når jeg trener:) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Nei, jeg liker heller ikke tett treningstøy verken i stoff eller form. Bomull puster i så fall, men det ser ikke så bra ut med svett t-skjorte. Alle på Sats virker så fancy liksom. Er det virkelig slik at man tropper ikke opp på et treningstudio uten det nyeste i treningstøy?? Har vurdert å melde meg inn på et helsestudio, men ikke hvis jeg punge ut med flere hundre(?) i klær. 0 Siter
tjohei Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 Er det virkelig slik at man tropper ikke opp på et treningstudio uten det nyeste i treningstøy?? Har vurdert å melde meg inn på et helsestudio, men ikke hvis jeg punge ut med flere hundre(?) i klær. Nei, selvfølgelig kan du gå i hva du vil, men etter en tid vil du nok også føle deg litt ufancy når alle andre går i moderne treningstøy. Jeg liker best å bruke bomulls t-skjorte, men føler meg ikke så lekker etter trening for da er den våt av svette. Dette synes jo ikke på polyester t-skjortene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.