Gjest Raffine Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Dere som vasker opp for hånd, hvor ofte bytter dere ut kosten? 0 Siter
Gjest rutleguri Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jeg gjorde det i går (vasker en del gryter og sånt for hånd). Da var det vel omrent 17 år siden sist I alle fall et par måneder. Når kosten begynner å ligne samtidskunst, er det på tide å investere i en ny en. 0 Siter
mermaid Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Aner ikke, flere måneder imellom ihvertfall, men et tips: Vask den i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom! Da holder den seg mye finere og renere... 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Aner ikke, flere måneder imellom ihvertfall, men et tips: Vask den i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom! Da holder den seg mye finere og renere... Heh.. Det skulle jeg gjerne gjort, om jeg bare hadde hatt oppvaskmaskin!! *sukk* 0 Siter
Gjest reter Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Aner ikke, flere måneder imellom ihvertfall, men et tips: Vask den i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom! Da holder den seg mye finere og renere... HALLOOOOO??!??? Spørsmålet var jo for dem som vasker opp for HÅND... ergo vil vel neppe disse menneskene ha noen oppvaskmaskin... ellers ville de vel neppe vasket for hånd... Jeg bytter kost annenhver måned eller no. Når den er blitt passe stygg... Farge fra sauser ol kan blekes med litt klorin el... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Sikkert for sjelden..Hver 3 måned kanskje? Men jeg har to, en som jeg bare bruker på glass&kopper + en til annet.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 HALLOOOOO??!??? Spørsmålet var jo for dem som vasker opp for HÅND... ergo vil vel neppe disse menneskene ha noen oppvaskmaskin... ellers ville de vel neppe vasket for hånd... Jeg bytter kost annenhver måned eller no. Når den er blitt passe stygg... Farge fra sauser ol kan blekes med litt klorin el... Vi har oppvaskmaskin, men vi vasker gryter og slikt for hånd. Det tror jeg er vanlig. 0 Siter
Tornerose Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Når den er for stygg. Det blir ikke så ofte, vi vasker det meste i maskin, bare et par ting om dagen som ikke går i maskinen. 0 Siter
mermaid Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 HALLOOOOO??!??? Spørsmålet var jo for dem som vasker opp for HÅND... ergo vil vel neppe disse menneskene ha noen oppvaskmaskin... ellers ville de vel neppe vasket for hånd... Jeg bytter kost annenhver måned eller no. Når den er blitt passe stygg... Farge fra sauser ol kan blekes med litt klorin el... Selv om man har oppvaskmaskin så må (bør) man jo vaske noen få ting for hånd likevel! Så mitt tips gjelder de som har oppvaskmaskin, for å være helt nøyaktig. De andre skal få slippe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.