Gjest Christell Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Skal ha besøk av en som ikke spiser poteter, ris, pasta, brød m.m. Hva kan man da servere til middag? Vet at han spiser både kjøtt, kylling og fisk, så det er greit, men man må jo ha noe ved siden av også. Brokkoli og blomkål vet jeg også at er greit, men hva mer? Regner med at det er flere som har lest eller testet ut slike dietter, så jeg krysser fingrene for gode tips:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Salat. Fedon-brød eller rugbrød. Mørke knekkebrød. Istedenfor poteter og pasta kan du servere belgfrukter (bønner, linser etc) Jeg syns du kan spørre personen om hva h*n vil spise siden h*n tydeligvis er på en diett. Ellers er det vel ikke utenkelig at h*n spiser det du har å by på, selv om det ikke er 100% etter dietten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Server salat og massevis av grønnsaker ved siden av godt tilberedt kjøtt eller fisk og vedkommende blir kjempefornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.