Gå til innhold

Ingen visste hvem bokhandleren var..


Gjest fredagskvelden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pip

    20

  • Goliath

    18

  • mil1365380270

    4

  • molli

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke sign

Tror Seierstad har betalt han for å øke omtalen rundt boka.

Det trues med at boka skal trekkes og da er det gjevt å ha et eksemplar. Løp og kjøp!

Ha! Kjøper ikke boka.. det er det de vil, jo. Tror man kan stole på Åsne S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han virker lite troverdig ja. Fikk følelsen av at han satt og løy under programmet.

Far til Åse var sint på henne, og bla bla. Bre tulliball tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernemor

Ha! Kjøper ikke boka.. det er det de vil, jo. Tror man kan stole på Åsne S.

Noe jeg reagerte på er at ikke Åsne var såpass proff og forutseende at hun satte opp en kontrakt med fyren mens hun bodde der. Skulle vel ikke mye vett til å tenke seg det som skjer nå? Ihvertfall ikke for en dame som har fartet mye utenfor Norges grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essensen er trolig penger og opphold på humanitært grunnlag.

Jeg regner med søknaden foreligger når han har fått gjort unna den mest hektiske møteaktiviteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er penger han er ute etter. Det ordner Meling det serru. Han har en ekkel måte å tjene penger på !

Du er dårlig informert.Mulla Krekar har vært et gedigent tapsprosjekt for Brynjar Meling. Jeg leste et sted at han hadde regnet ut at han hadde en timelønn på kr 21,- med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essensen er trolig penger og opphold på humanitært grunnlag.

Jeg regner med søknaden foreligger når han har fått gjort unna den mest hektiske møteaktiviteten.

Men Brynjar Meling har skutt blink! Det er en advokat etter mitt hjerte; en mediekåt slimål med dyre klær og lite tiltalande framtoning. Når jeg ser han på tv angrer jeg på at jeg ikke studerte juss. Det har med jordisk gods å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstandene hans er så ekstreme at det blir bare dumt.

Som komiske Ali.

Morsom sak å følge med på ihvertfall. Også får jeg lyst til å lese boka.. Kan dette være en knalleffektiv markedsføringskampanje tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstandene hans er så ekstreme at det blir bare dumt.

Som komiske Ali.

Morsom sak å følge med på ihvertfall. Også får jeg lyst til å lese boka.. Kan dette være en knalleffektiv markedsføringskampanje tro?

Sikkert. Antagelig ikke uten grunn at vi pr. nuh har 224 på venteliste på boka! Jeg gadd imidlertid ikke høre den siste cd'n i lydboka, det var bare det samme oppatt og oppatt og null fremdrift. Som dokumentar er den sikkert god dersom det som fremstilles er riktig, som roman duger den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg reagerte på er at ikke Åsne var såpass proff og forutseende at hun satte opp en kontrakt med fyren mens hun bodde der. Skulle vel ikke mye vett til å tenke seg det som skjer nå? Ihvertfall ikke for en dame som har fartet mye utenfor Norges grenser.

Helt enig, stjernemor.

Hun har gjort en glipp.

Muhammed virker ikke særlig bright eller sympatisk, men han har en sak kan vinne pga de etiske prinsippene om personvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er dårlig informert.Mulla Krekar har vært et gedigent tapsprosjekt for Brynjar Meling. Jeg leste et sted at han hadde regnet ut at han hadde en timelønn på kr 21,- med den saken.

Mulla Krekar har vært et gedigent tapsprosjekt for Brynjar Meling, skriver du.

Og det stemmer, men det er slike gratisoppdrag som gir gedigen omtale,som alle kjendisadvokater bevisst starter med(dette er en kjent taktikk i advokatverdenen!).Det gir omtale,kjendisstatus og garanterer andre fete oppdrag senere.Klart han gjør det for penger, gir det ikke inntekter nå,så er det en fin garanti for fete advokathonorarer senere.

Bokhandleren er også bare ute etter penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sprøytet han kommer med er jo til å le av! Jeg mener, her vaser han i vei om alle farene familien hans utsettes for, og hvilken skam det er. Virker HAN som en fyr som er redd for å stikke frem huet, når noen angivelig skal stå klar til å kappe det av på både han og hans familie???

PØH! Da hadde han ligget i dekning og nektet ethvert bilde i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han røpet seg da han uten videre sa ja til besøk fra Se og Hør. Han er enten veldig dum eller veldig pengegrisk!

Ja en kan lure på hvor dum det går ann å bli....

Hvordan kan en forvente at en fyr fra Afghanistan vet at folk som ikke er b-kjendiser er stemplet som idioter og pengegriske når de svarer ja til en journalist fra Se og Hør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Ja en kan lure på hvor dum det går ann å bli....

Hvordan kan en forvente at en fyr fra Afghanistan vet at folk som ikke er b-kjendiser er stemplet som idioter og pengegriske når de svarer ja til en journalist fra Se og Hør?

Nå fikk jeg ikke helt med meg om eller hvor du var sarkastisk.

Men mener du at det IKKE var rart at han etter å ha følt seg lurt av en journalist som har vært på besøk i hjemmet hans uten videre sier ja til å ta imot nok en journalist på besøk samme sted?

Jeg synes nå det var rart helt uavhengig om han kom fra Afghanistan eller Sverige eller om ukebladet var Se & Hør eller Kapital.

Men som sagt, er ikke sikker på om jeg forsto deg riktig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg ikke helt med meg om eller hvor du var sarkastisk.

Men mener du at det IKKE var rart at han etter å ha følt seg lurt av en journalist som har vært på besøk i hjemmet hans uten videre sier ja til å ta imot nok en journalist på besøk samme sted?

Jeg synes nå det var rart helt uavhengig om han kom fra Afghanistan eller Sverige eller om ukebladet var Se & Hør eller Kapital.

Men som sagt, er ikke sikker på om jeg forsto deg riktig her...

Nei, jeg synes ikke det var rart. Han sitter på TV i en fremmed kultur, folk er hyggelige og imøtekommende, burde ikke han også være det?

Han vil vise all verden at Åsne løy -at han ikke har noe å skjule. Hvordan kan han da si nei til andre som vil komme og se hvordan han har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Nei, jeg synes ikke det var rart. Han sitter på TV i en fremmed kultur, folk er hyggelige og imøtekommende, burde ikke han også være det?

Han vil vise all verden at Åsne løy -at han ikke har noe å skjule. Hvordan kan han da si nei til andre som vil komme og se hvordan han har det?

For å beskytte seg selv og familien vil jeg si!

Brent barn skyr ilden og det der...

Har en blitt lura en gang, så kompenserer en gjerne ved å være nesten for mistenksom ved neste korsvei.

Men dette gjelder da tydeligvis ikke bokhandleren!

Du nevner kultur, og det har nok mye med det å gjøre. Vi KAN ikke forstå hverandre fullt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å beskytte seg selv og familien vil jeg si!

Brent barn skyr ilden og det der...

Har en blitt lura en gang, så kompenserer en gjerne ved å være nesten for mistenksom ved neste korsvei.

Men dette gjelder da tydeligvis ikke bokhandleren!

Du nevner kultur, og det har nok mye med det å gjøre. Vi KAN ikke forstå hverandre fullt ut.

Nei, vi kan ikke forstå hverandre.

Det blir derfor helt dumt å ta små situasjoner vi ser ham i til intekt for det ene eller det andre.

Forøvrig bryr jeg meg ikke så mye om Åsne lyver elelr ikke, hun har helt sikkert fortalt det hun mente er "sanneheten". Men hvem kan inneha en slik sannhet? Vi ar alle svært subjektive mennesker, det den ene forstår på en måte forstår en annen helt motsatt, selv i vår egen familie.

Vi forstår jo ikke engang så mye av oss sjøl ;o)

Og _om_ det er sannhet det hun har fortalt, så er det hele jo enda værre: Hvilken situasjon har hun ikke satt lillesøstra i familien i, den som har fortalt henne alle historiene? Hvordan skal det gå med henne fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...