Gå til innhold

kunne DU blitt tiltrukket av han?


Gjest dumma

Anbefalte innlegg

jeg er litt dum jeg. Jeg trodde det var bare jeg som var tiltrukket av mannen min. Hvorfor det? Jo, fordi han er feit. Selv er jeg en attraktiv jente, kunne nok fått en mann som er mye penere enn mannen min er, men det er mannen min jeg er glad i og vil ha.

Jeg traff han på et tidspunkt i livet mitt da jeg var veldig langt nede, og han ble min livbøyle. At han var feit brydde jeg meg ikke om. han var så snill og grei.

Vi har vært sammen i mange år og har barn sammen. Jeg har vært trygg på han, og også på at liksom ingen andre ville ha han. (hvem liker feite menn??)

Men selv om han er feit (mest magen; han er ellers kraftig bygd) så er han pen. pen nok ihvertfall, med nydelige øyne (synes jeg ihvertfall)

Men han er så utadvendt og morsom og vittig. Jeg ser jo mer og mer at han tiltrekker seg mennesker og folk liker seg i hans nærvær.Han er meget dyktig i jobben sin, kan _alt_ omtrent, og folk spør han ustanselig om råd.

Nå begynner jeg å bli redd for at noen skal komme å ta han ifra meg. At andre kvinner skal finne han attraktiv og ville ha han.

Men så tenker jeg at neida, ikke vær dum, han er jo tjukk så.

Men så er det jo alt det positive med han da. Kan kvinner tiltrekkes av et positivt og vinnende vesen selv om han er feit?

Uff jeg føler meg dum nå, men det er så mange ting jeg ikke skjønner liksom. Klarer ikke tanken på at andre kan bli betatt av han.

Trodde det var bare jeg som likte han på den måten.

Jeg vil ikke miste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    4

  • Tornerose

    3

  • Anki

    2

  • Clue1365380406

    2

Det viktige er vel ikke om man er feit eller ikke, men om dere elsker hverandre.

Hvis han elsker deg, og du han, hva er da faren med at andre kan få interesse for den ene eller andre av dere? Hvis dere kun vil ha hverandre, så er jo ikke det noen trussel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Tankegangen din er nokså ødeleggende. For å veie opp din sjalusi så tenker du ut negative tanker om kjæresten din.

Jeg ville gjort noe for å bli kvitt sjalusien, og bygget opp selvtilliten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskrivelsen din av han gir et mye bedre inntrykk enn din egen beskrivelse av deg selv..

Din nedlatende holdning er såvisst ikke tiltrekkende.

Hvis du virkelig ikke har kommet lenger i livet enn å dømme kjærester etter utseendet vitner det om en overfladisk og umodenhet som din mann burde være foruten.

Man blir mer tiltrukket av sjarm enn utseende over tid. Det bør du kanskje legge deg på minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer deg selv, du ble tiltrukket av han på tross av alle dine fordommer.Se på det som positivt at andre kan bli tiltrukket av han også, og slutt i hvert fall med den nedlatende holdningen overfor overvektige mennesker hvis du respekterer og elsker din mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KLart jeg kunne blitt tiltrukket av han. Menn med trente/perfekte kropper har aldri vært min greie. Du skammer deg over tankene du har, - det synes jeg ikke du trenger. Vi har alle snåle tanker, men pass på typen din, vi er mange som liker rause karer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, hva er dette for noe rart? Beklager, men dette høres ut som tvangstanker - at du absolutt vil ha en schtøgg kjæreste, sånn at du kan være sikker på at ingen liker ham, bare, bare du og at han slik kan være din eiendom?

Slapp av, han slipper ikke det han har selv om noen ute i verden finner ham utadvendt, morsom, vittig og dyktig.

Gled deg over at du har en ressurssterk mann framfor å konstruere masse tullball i hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du oppfører deg pent mot ham, er sjansen mindre for at han blir borte....

Han vil sikkert ikke være sammen med deg, om han får vite at du ikke tror han kan få noen andre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han hatt en vinnende personlighet, evnen til å få en kvinne til å føle seg spesiell og alt det der så spiller fettet liten betydning når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda, her er du nødt å få tankene på et annet spor, for dette kan bli veldig ødeleggende for deg!

Jeg regner med han er sammen med deg fordi han elsker deg, og ikke fordi han tror han ikke kan få noen annen? Tror du virkelig det, at om noen andre, en hvilken som helst annen jente hadde vist intresse for ham, så ville han hoppet over på et forhold med denne jenta istedenfor deg?

Si til deg selv at du er flott, at du er ei fantastisk jente, og at du har en fantastisk kjæreste. Tenk på hvor heldig du er, og hvor heldige dere er som har hverandre, og kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

KLart jeg kunne blitt tiltrukket av han. Menn med trente/perfekte kropper har aldri vært min greie. Du skammer deg over tankene du har, - det synes jeg ikke du trenger. Vi har alle snåle tanker, men pass på typen din, vi er mange som liker rause karer.

Beklager, men da tilhører nok du under snittet av kvinner:) Det legger jeg merke til når jeg er på Rema eller kjører unger til skolen!! Ha ha! Ei dame ventet med å kjøre helt til jeg var gått forbi, hun satt liksom å fikla med nøklene eller noe. Jada, jeg veit at jeg er lekker!!:))) Fytte grisen! Nei, ska'kke være så kvalm, men en veltrent kropp i fullt driv, og da snakker jeg ikke bodybuilding, er i hvert fall ikke noe å skamme seg over. Jeg skammer meg ikke over en nokså bra sixpack selv om jeg er godt over førti! Hyggelig at damene smiler til meg rett som det er også, for jeg er jo så blid! Den som gir, han får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men da tilhører nok du under snittet av kvinner:) Det legger jeg merke til når jeg er på Rema eller kjører unger til skolen!! Ha ha! Ei dame ventet med å kjøre helt til jeg var gått forbi, hun satt liksom å fikla med nøklene eller noe. Jada, jeg veit at jeg er lekker!!:))) Fytte grisen! Nei, ska'kke være så kvalm, men en veltrent kropp i fullt driv, og da snakker jeg ikke bodybuilding, er i hvert fall ikke noe å skamme seg over. Jeg skammer meg ikke over en nokså bra sixpack selv om jeg er godt over førti! Hyggelig at damene smiler til meg rett som det er også, for jeg er jo så blid! Den som gir, han får.

Jeg er også av den typen kvinne som ikke har helt sansen for six-pack og store biceps. Selvfølgelig kan det være pent å se på, men jeg synes det er deiligere med en liten vaskeball å krype inntil jeg da.

Men jeg kunne godt drøyd med å kjøre om det kom en kjekkas spradende forbi! Alltids greit med noe pent å hvile øynene på vet du. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

Jeg er også av den typen kvinne som ikke har helt sansen for six-pack og store biceps. Selvfølgelig kan det være pent å se på, men jeg synes det er deiligere med en liten vaskeball å krype inntil jeg da.

Men jeg kunne godt drøyd med å kjøre om det kom en kjekkas spradende forbi! Alltids greit med noe pent å hvile øynene på vet du. :o)

Ha ha!! Den likte jeg! Ventet bare bank tilbake!! Jeg må bare innrømme at jeg blei litt forfjamsa (over hu som venta!!), for jeg er jo ikke HELT sikker, men hadde ei jente (jeg kjenner godt) gått ved siden av meg, synes jeg at jeg kan høre hva hun sier!!

OK, da har du det også sånn!:) Fint! Jeg har lurt litt på det der, skjønner du, siden nesten alle kameratene mine flyr rundt med ikke bare diss og kul, men vom og fyll! Jeg hadde også antydning, men plutselig gadd jeg ikke mer, gitt! Slutta å ete, begynte å spise! Greit nok! Men svære biceps har jeg ikke, nei, bare sånn at det holder, sånne helt vanlige mannemuskler som gjør at jeg ikke er særlig redd for folk! (188/84)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

Jeg er også av den typen kvinne som ikke har helt sansen for six-pack og store biceps. Selvfølgelig kan det være pent å se på, men jeg synes det er deiligere med en liten vaskeball å krype inntil jeg da.

Men jeg kunne godt drøyd med å kjøre om det kom en kjekkas spradende forbi! Alltids greit med noe pent å hvile øynene på vet du. :o)

Ha ha!! Den likte jeg! Ventet bare bank tilbake!! Jeg må bare innrømme at jeg blei litt forfjamsa (over hu som venta!!), for jeg er jo ikke HELT sikker, men hadde ei jente (jeg kjenner godt) gått ved siden av meg, synes jeg at jeg kan høre hva hun sier!!

OK, da har du det også sånn!:) Fint! Jeg har lurt litt på det der, skjønner du, siden nesten alle kameratene mine flyr rundt med ikke bare diss og kul, men vom og fyll! Jeg hadde også antydning, men plutselig gadd jeg ikke mer, gitt! Slutta å ete, begynte å spise! Greit nok! Men svære biceps har jeg ikke, nei, bare sånn at det holder, sånne helt vanlige mannemuskler som gjør at jeg ikke er særlig redd for folk! (188/84)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Ha ha!! Den likte jeg! Ventet bare bank tilbake!! Jeg må bare innrømme at jeg blei litt forfjamsa (over hu som venta!!), for jeg er jo ikke HELT sikker, men hadde ei jente (jeg kjenner godt) gått ved siden av meg, synes jeg at jeg kan høre hva hun sier!!

OK, da har du det også sånn!:) Fint! Jeg har lurt litt på det der, skjønner du, siden nesten alle kameratene mine flyr rundt med ikke bare diss og kul, men vom og fyll! Jeg hadde også antydning, men plutselig gadd jeg ikke mer, gitt! Slutta å ete, begynte å spise! Greit nok! Men svære biceps har jeg ikke, nei, bare sånn at det holder, sånne helt vanlige mannemuskler som gjør at jeg ikke er særlig redd for folk! (188/84)!!

Du er litt sånn forelska i deg sjøl, du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

Du er litt sånn forelska i deg sjøl, du?

Ha ha!! Moroklumpen! Hadde du enda tippa forelska!!:))

Men det er godt observert da, for umbilicus er jo navlen, ikke sant?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Ha ha!! Moroklumpen! Hadde du enda tippa forelska!!:))

Men det er godt observert da, for umbilicus er jo navlen, ikke sant?!

Ja, det er det. Klart det er digg å føle seg vel - men det betyr ikke at man alltid trekker det lengste strået. Beauty is only skindeep, - og for å være helt ærlig - selve inpakningen er i grunnen uinteressant i det lange løp. Det er holdningen hos en mann (går han rak i ryggen etc) som selger innholdet.

Men det er jo sunt å holde seg i form - så keep up the good work.

Jøss, det ble mye engelsk her - sånn går det når du har bodd på andre siden av fjorden ei stønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. synes egentlig innlegget ditt var litt stygt jeg! Selvfølgelig kan andre kvinner bli forelsket i mannen din selv om han er overvektig! Kjenner mange jenter som liker menn med litt å ta i jeg...

Det er alltid en fare for at en eller annen skal falle for DIN partner, og at partner din kan falle for vedkommende. men man kan da ikke gå rundt å bekymre seg for det! Det tar man HVIS det skulle hende..

Noen liker runde mennesker andre liker slanke.... Sånn er det bare! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...