Gå til innhold

kunne DU blitt tiltrukket av han?


Gjest dumma

Anbefalte innlegg

Gjest Umbilicus

Ja, det er det. Klart det er digg å føle seg vel - men det betyr ikke at man alltid trekker det lengste strået. Beauty is only skindeep, - og for å være helt ærlig - selve inpakningen er i grunnen uinteressant i det lange løp. Det er holdningen hos en mann (går han rak i ryggen etc) som selger innholdet.

Men det er jo sunt å holde seg i form - så keep up the good work.

Jøss, det ble mye engelsk her - sånn går det når du har bodd på andre siden av fjorden ei stønn.

Helt enig med deg! Fint du kombinerer med engelsk, det synes jeg er bra, for det engelske språket bør gjennomsyre oss i vår tid, he he!

Men når det ytre vesen er vakkert, nydelig (tenker ikke på meg selv. obs obs!!:) så gjør ikke det noe, når det indre er så forferdelig mye mere nydelig!!?

Er lei meg for at jeg ikke var meg dette mere bevisst tidligere.. Dette er to dimensjoner som må stemme - for meg! Gjør det det, kommer jeg i en kattepine! Og.. det har jeg dessverre gjort. But take it easy, easy (var det engelsk?) Jeg går ikke bak ryggen på noen, ikke i det hele tatt! Neida!! Men når først toget begynner å rulle er det vel bare å hive seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    4

  • Tornerose

    3

  • nanna

    2

  • Clue1365380406

    2

Gjest Daredevil

Helt enig med deg! Fint du kombinerer med engelsk, det synes jeg er bra, for det engelske språket bør gjennomsyre oss i vår tid, he he!

Men når det ytre vesen er vakkert, nydelig (tenker ikke på meg selv. obs obs!!:) så gjør ikke det noe, når det indre er så forferdelig mye mere nydelig!!?

Er lei meg for at jeg ikke var meg dette mere bevisst tidligere.. Dette er to dimensjoner som må stemme - for meg! Gjør det det, kommer jeg i en kattepine! Og.. det har jeg dessverre gjort. But take it easy, easy (var det engelsk?) Jeg går ikke bak ryggen på noen, ikke i det hele tatt! Neida!! Men når først toget begynner å rulle er det vel bare å hive seg på?

Det er klart at om vedkommende skulle være så uheldig å ha et vakkert ytre, skal man ikke avvise mennesket av den grunn alene...

En annen ting - beauty is in the eye of the beholder (yes, yes, very well) - heldigvis har vi forskjellig smak. Jeg kan for eksempel synes at en fyr er ALTFOR pen, mens en annen kan synes han er akkurat pen nok. Heldig for ham, ikke sant?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passende nick du har...

Jeg kunne nok ha blitt tiltrukket av mannen din, for den eneste kroppstypen for menn jeg har _litt_ problemer med er de som er veldig veltrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg lest alle svara her, men moralen er i alle fall at det er personen man blir glad i, ikke utseendet. Selvsagt spiller utseendet en viss rolle da det er det man først legger merke til, men lærer man først en person å kjenne, ja da er kropp og vekt urelevant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men da tilhører nok du under snittet av kvinner:) Det legger jeg merke til når jeg er på Rema eller kjører unger til skolen!! Ha ha! Ei dame ventet med å kjøre helt til jeg var gått forbi, hun satt liksom å fikla med nøklene eller noe. Jada, jeg veit at jeg er lekker!!:))) Fytte grisen! Nei, ska'kke være så kvalm, men en veltrent kropp i fullt driv, og da snakker jeg ikke bodybuilding, er i hvert fall ikke noe å skamme seg over. Jeg skammer meg ikke over en nokså bra sixpack selv om jeg er godt over førti! Hyggelig at damene smiler til meg rett som det er også, for jeg er jo så blid! Den som gir, han får.

noen gang tenkt på at når damer ser på deg så er det gjerne med et iskaldt blikk? selv om de stirrer lenge??

ding, ding?

de med din innstilling, lyser nemlig narsisissisme....og det er ikke videre tiltrekkende for kvalitetsdamerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg! Fint du kombinerer med engelsk, det synes jeg er bra, for det engelske språket bør gjennomsyre oss i vår tid, he he!

Men når det ytre vesen er vakkert, nydelig (tenker ikke på meg selv. obs obs!!:) så gjør ikke det noe, når det indre er så forferdelig mye mere nydelig!!?

Er lei meg for at jeg ikke var meg dette mere bevisst tidligere.. Dette er to dimensjoner som må stemme - for meg! Gjør det det, kommer jeg i en kattepine! Og.. det har jeg dessverre gjort. But take it easy, easy (var det engelsk?) Jeg går ikke bak ryggen på noen, ikke i det hele tatt! Neida!! Men når først toget begynner å rulle er det vel bare å hive seg på?

Du er full av bullshit.

Håper du blir kvinne i ditt neste liv så du får se hvor latterlig du er.

For at du skal se det selv - det er for mye å håpe på. Enda så gøy det ville vært, for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus (navlebeskuende)

Du er full av bullshit.

Håper du blir kvinne i ditt neste liv så du får se hvor latterlig du er.

For at du skal se det selv - det er for mye å håpe på. Enda så gøy det ville vært, for oss andre.

Ha ha! Endelig litt motstand!:)

Var det narsissistisk du sa? Jeg sa man ikke kan vite! Andre har gjort meg oppmerksom, så jeg driter i den situasjonen jeg nevnte, bare så det er sagt! Hvorfor nevnte jeg den? Gidder ikke bla tilbake, men kanskje du er så engasjert at du kan fortelle meg det? Jeg er mannehater sjøl jeg, så jeg skulle med den største fornøyelse vært kvinne i mitt neste liv, men jeg ville ikke for noen pris hatt en mann, så da blir jeg vel lesbe i mitt neste liv da!! Hææ'lig, GJETT OM jeg skal KOOOSE meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha!! Den likte jeg! Ventet bare bank tilbake!! Jeg må bare innrømme at jeg blei litt forfjamsa (over hu som venta!!), for jeg er jo ikke HELT sikker, men hadde ei jente (jeg kjenner godt) gått ved siden av meg, synes jeg at jeg kan høre hva hun sier!!

OK, da har du det også sånn!:) Fint! Jeg har lurt litt på det der, skjønner du, siden nesten alle kameratene mine flyr rundt med ikke bare diss og kul, men vom og fyll! Jeg hadde også antydning, men plutselig gadd jeg ikke mer, gitt! Slutta å ete, begynte å spise! Greit nok! Men svære biceps har jeg ikke, nei, bare sånn at det holder, sånne helt vanlige mannemuskler som gjør at jeg ikke er særlig redd for folk! (188/84)!!

188/84 er _tynt_! Tynnere enn eksen min akkurat nå, eller omtrent det samme og det er for tynt etter min smak. :o) Men det kan selvfølgelig være en del muskler fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...har du hørt om a Tøyen-tulla?

Det jeg ikke forstår er: hvordan kan du si at mannen din ikke er den peneste i verden (for deg)?

Jeg håper ikke du sier til ham: hei, jeg synes ikke du er noen videre pen. men det er deg jeg vil ha.

Hva med å si: Hei, du er det vakrete jeg vet. Elsker deg - 4 ever.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg!

Og det ble jeg også, jeg ble skikkelig forelska i en mann som var akkurat som din. Denne mannen tiltrakk seg damer i massevis, full av sjarm og humør som han var. Men samtidig god til å prate om livets mer alvorlige sider.

Han ble forresten forelska i meg også.

Tror han var lei av å bli tatt for gitt hjemme, han ville bli SETT igjen og satt pris på.

Sier ikke mer om det....kanskje det var din mann? Uansett, du får se til å ta vare på ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

188/84 er _tynt_! Tynnere enn eksen min akkurat nå, eller omtrent det samme og det er for tynt etter min smak. :o) Men det kan selvfølgelig være en del muskler fordet.

For å si det sånn: jeg er heldig med skuldrene mine. Og så er jeg dessverre født med smale hofter, tror det er arv. Men det lukter fælt når jeg er på do også da! Og slepper jeg en fjert.. ja, da får man virkelig kontakt med en helt annen verden! Eller det glepper en rap mens jeg spiser. En sånn gurlete en. Fysj!! Eller hvis jeg går rundt og trur jeg er noe, og så ligger en diger grønn busemann og blafrer akkurat utafor nesebordet, men nok innafor til at jeg ikke merker det! Da hjelper det ikke mye med et stramt hofteparti og brede skuldre. Hvis jeg atpåtil har slept en lydløs fjert .. ja, du kan vel tenke deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: jeg er heldig med skuldrene mine. Og så er jeg dessverre født med smale hofter, tror det er arv. Men det lukter fælt når jeg er på do også da! Og slepper jeg en fjert.. ja, da får man virkelig kontakt med en helt annen verden! Eller det glepper en rap mens jeg spiser. En sånn gurlete en. Fysj!! Eller hvis jeg går rundt og trur jeg er noe, og så ligger en diger grønn busemann og blafrer akkurat utafor nesebordet, men nok innafor til at jeg ikke merker det! Da hjelper det ikke mye med et stramt hofteparti og brede skuldre. Hvis jeg atpåtil har slept en lydløs fjert .. ja, du kan vel tenke deg??

*Ler så jeg rister* Vi kunne nok blitt gode busser vi to! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest umbilicus

*Ler så jeg rister* Vi kunne nok blitt gode busser vi to! :o)

Lo selv jeg, da jeg skrev det, så sixpacken stramma over hele magan!!!

Så for meg alt sammen!! Jo, så avgjort, og så virker du så innmari lita og søt:) He he!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men da tilhører nok du under snittet av kvinner:) Det legger jeg merke til når jeg er på Rema eller kjører unger til skolen!! Ha ha! Ei dame ventet med å kjøre helt til jeg var gått forbi, hun satt liksom å fikla med nøklene eller noe. Jada, jeg veit at jeg er lekker!!:))) Fytte grisen! Nei, ska'kke være så kvalm, men en veltrent kropp i fullt driv, og da snakker jeg ikke bodybuilding, er i hvert fall ikke noe å skamme seg over. Jeg skammer meg ikke over en nokså bra sixpack selv om jeg er godt over førti! Hyggelig at damene smiler til meg rett som det er også, for jeg er jo så blid! Den som gir, han får.

*ler meg fillete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

*ler meg fillete*

Jeg tror vi får møtes, jeg, nanna, så VET jeg at du skifter mening!! Men du har nok litt mye sinne og aggresjon i deg, og tar jeg ikke mye feil, sliter du med en depresjon. Det er helt vanlig, vedlig mange av oss gjør det innimellom. Men JEG som fremstiller meg som DEN KJEKKEN, er helt vanlig, men kanskje litt morsommere enn gjennomsnittet. Og de vennene jeg har, merker jeg ELSKER å være smmen med meg. Har ikke 1000 venner, men noen relativt få, og vi er kjempevenner - på tvers av mange normsperrer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg!

Og det ble jeg også, jeg ble skikkelig forelska i en mann som var akkurat som din. Denne mannen tiltrakk seg damer i massevis, full av sjarm og humør som han var. Men samtidig god til å prate om livets mer alvorlige sider.

Han ble forresten forelska i meg også.

Tror han var lei av å bli tatt for gitt hjemme, han ville bli SETT igjen og satt pris på.

Sier ikke mer om det....kanskje det var din mann? Uansett, du får se til å ta vare på ham!

Hm.. skikkelig interessant

noen detaljer å komme med, som feks landsdel, yrke?

absolutt til ettertanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. skikkelig interessant

noen detaljer å komme med, som feks landsdel, yrke?

absolutt til ettertanke

Er du så paranoid at du tror dette kan være mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lider nok litt av tvangstanker og er sikkert paranoid også. Men en ting er helt sikkert, jeg har ikke fordommer mot overvektige mennesker. herregud jeg er jo samboer med en på tiende året, og vi har to barn. Men at ANDRE mennesker har fordommer mot overvektige det vet vi vel alle?

Nå er det ikke jeg som tar han for gitt sånn sett, det er han som tar meg for gitt skjønner dere. han tror han er verdens navle og han tror at jeg er så "avhengig" av han at han ikke behandler meg med respekt.

Han er veldig sjarmerende og utadvent og vittig og har en formidabel sans for humor, derfor la jeg inn innlegget. for å få tilbakemelding om dette fenger jenter mer enn at han er tykk.

Mot meg er han faktisk sjalu og kontrollerende og jeg er nærmest "innestengt" i min egen tilværelse. Jeg har lyst til å gi han en lærepenge. Gi han kniven på strupen sånn at han skjønner at jeg mener alvor. at jeg også trenger å bli behandlet med respekt.

Men jeg vil ikke miste han. bare "skremme" han litt sånn at han skjerper seg litt hjemme her med meg og barna og ikke bare tar oss helt for gitt.

Men jeg vil jo ikke skyve han rett i armene på noen annen kvinne som evt. skulle stå parat til å overta heller.

Og det der med penheten, jeg er ikke selvopptatt. og at jeg er pen kan ikke jeg noe for, jeg er født slik. det er bare et ytre, men jeg er veldig snill og omtenksom også. poenget var bare at jeg vet at mange andre menn kunne tenkt seg meg. men jeg vil bare ha samboeren min jeg.

Men jeg vil ikke bli tatt som en selvfølge fordi da kan han miste meg, og det vet jeg at han ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...