Gå til innhold

kunne DU blitt tiltrukket av han?


Gjest dumma

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi får møtes, jeg, nanna, så VET jeg at du skifter mening!! Men du har nok litt mye sinne og aggresjon i deg, og tar jeg ikke mye feil, sliter du med en depresjon. Det er helt vanlig, vedlig mange av oss gjør det innimellom. Men JEG som fremstiller meg som DEN KJEKKEN, er helt vanlig, men kanskje litt morsommere enn gjennomsnittet. Og de vennene jeg har, merker jeg ELSKER å være smmen med meg. Har ikke 1000 venner, men noen relativt få, og vi er kjempevenner - på tvers av mange normsperrer..

Jeg tror sannelig Mislykket har fått sin arvtager. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    4

  • Tornerose

    3

  • nanna

    2

  • Clue1365380406

    2

Ja jeg lider nok litt av tvangstanker og er sikkert paranoid også. Men en ting er helt sikkert, jeg har ikke fordommer mot overvektige mennesker. herregud jeg er jo samboer med en på tiende året, og vi har to barn. Men at ANDRE mennesker har fordommer mot overvektige det vet vi vel alle?

Nå er det ikke jeg som tar han for gitt sånn sett, det er han som tar meg for gitt skjønner dere. han tror han er verdens navle og han tror at jeg er så "avhengig" av han at han ikke behandler meg med respekt.

Han er veldig sjarmerende og utadvent og vittig og har en formidabel sans for humor, derfor la jeg inn innlegget. for å få tilbakemelding om dette fenger jenter mer enn at han er tykk.

Mot meg er han faktisk sjalu og kontrollerende og jeg er nærmest "innestengt" i min egen tilværelse. Jeg har lyst til å gi han en lærepenge. Gi han kniven på strupen sånn at han skjønner at jeg mener alvor. at jeg også trenger å bli behandlet med respekt.

Men jeg vil ikke miste han. bare "skremme" han litt sånn at han skjerper seg litt hjemme her med meg og barna og ikke bare tar oss helt for gitt.

Men jeg vil jo ikke skyve han rett i armene på noen annen kvinne som evt. skulle stå parat til å overta heller.

Og det der med penheten, jeg er ikke selvopptatt. og at jeg er pen kan ikke jeg noe for, jeg er født slik. det er bare et ytre, men jeg er veldig snill og omtenksom også. poenget var bare at jeg vet at mange andre menn kunne tenkt seg meg. men jeg vil bare ha samboeren min jeg.

Men jeg vil ikke bli tatt som en selvfølge fordi da kan han miste meg, og det vet jeg at han ikke vil

For å få respekt må du kreve respekt.

Det handler oftere om de "små ting" enn å sette seg i respekt med å gjøre noe !stort" for å lære noen respekt.

Si klart ifra hver agang han oppfører seg respektløst ovenfor deg. Man kan ikke kreve respekt -det er noe en må fortjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. skikkelig interessant

noen detaljer å komme med, som feks landsdel, yrke?

absolutt til ettertanke

OK, du skal få noen detaljer.

Han er mørk, har brune øyne, ca 185 eller litt høyere.

Reiser endel i jobben sin, høy stilling.

Midt-Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes denne runden har tatt av i helt feil retning, og jeg synes du får mange svar du burde glemme. Dette har dessuten kommet til å handle om mange andre enn deg og din åpenbart sjarmerende mann. Tror det er lurt å avslutte, for mange vil deg ikke vel, men er åpnebart følsomme ift temaet. At du begynner å lure på om noen har truffet han etc, er nok ikke særlig heldig, selv om det er forståelig. Nei, slapp av, og kos deg med mannen din som du er så glad i. Og dum er du sannelig ikke. Bare ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes denne runden har tatt av i helt feil retning, og jeg synes du får mange svar du burde glemme. Dette har dessuten kommet til å handle om mange andre enn deg og din åpenbart sjarmerende mann. Tror det er lurt å avslutte, for mange vil deg ikke vel, men er åpnebart følsomme ift temaet. At du begynner å lure på om noen har truffet han etc, er nok ikke særlig heldig, selv om det er forståelig. Nei, slapp av, og kos deg med mannen din som du er så glad i. Og dum er du sannelig ikke. Bare ærlig.

Tusen takk for svaret ditt, ja, fikk mange imot meg på dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kan ikke være sammen med en som er feit bare for at andre ikke skal bli tiltrukket av ham!selvfølgelig kan det være andre vil ha ham også, hvis han har en fin personlighet!

jeg tror at du har et STORT sjalusiproblem.det er det du må jobbe med, du kan ikke gå rundt og tenke sånn som du gjør!hvis han gifta seg med deg så er det jo DEG han vil ha, uansett om han er tykk eller tynn.

du må lære deg å stole på ham, hvis ikke kommer det aldri til å fungere!!!

vis at du er glad i ham og setter pris på ham og elsker ham for den han er, for du elsker ham vel?!ikke si at du bare er sammen med han for at du skal være sikker på at ingen andre vil ha ham??

det virker ikke som du har så høye tanker om ham, det må du gjøre noe med, for hvis han merker at du ehentlig ikke liker han fordi han er feit er det stor sjangs for at han vil finne en som elsker ham for den han er.

selvfølgelig kan andre bli betatt av ham, men det er ikke det du skal bekymre deg over.det du må tenke på er om HAN ville gjort noe med noen andre og om DU virkelig vil ha ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men da tilhører nok du under snittet av kvinner:) Det legger jeg merke til når jeg er på Rema eller kjører unger til skolen!! Ha ha! Ei dame ventet med å kjøre helt til jeg var gått forbi, hun satt liksom å fikla med nøklene eller noe. Jada, jeg veit at jeg er lekker!!:))) Fytte grisen! Nei, ska'kke være så kvalm, men en veltrent kropp i fullt driv, og da snakker jeg ikke bodybuilding, er i hvert fall ikke noe å skamme seg over. Jeg skammer meg ikke over en nokså bra sixpack selv om jeg er godt over førti! Hyggelig at damene smiler til meg rett som det er også, for jeg er jo så blid! Den som gir, han får.

Nei, ærlig talt, jeg har aldri snudd meg etter en sixpack. Jeg synes det vitner om altfor mange timer på helsestudio og i tillegg ser det ikke pent ut. Veltrent er greit, men ikke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huskerikkenicket!!

Nei, ærlig talt, jeg har aldri snudd meg etter en sixpack. Jeg synes det vitner om altfor mange timer på helsestudio og i tillegg ser det ikke pent ut. Veltrent er greit, men ikke for mye.

Hei Tornerose!

Det er vanskelig å snu seg etter en sixpack ettersom den ikke ligger på ryggen!!:))

Jeg for min del har INGEN timer på helsestudio, og mitt tåpelige utsagn rundt dette.. Enig med deg, det er ikke noe flott med sånn terminatormage. Jeg for min del ble bare forundret over at den kom fram igjen da fettet hadde rendt bort, men det skyldes nok at jeg var nokså aktiv med idrett fram til 22-23 år, tenker jeg, og - dessuten arv, som jeg har vært inne på.

Vel, altså ikke mye å snu seg etter.. Var forresten innom en sånn pakkisforretning på et hjørne i Oslo for noen år siden. Skulle ha en deodorant. Mannen bak diske sa til meg: "Denne burte do prøve, dama snusa på gata!" Jeg oppfattet at han sa "damene snur seg på gata" .. eller snusa? Det kunne vel være bra begge dela, men det er vel ikke vanlig at damer går rundt og snuer. Veldig sjelden at de snur seg også - de fleste ser rett frem. Hvis ikke du kommer litt på kloss hold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tornerose!

Det er vanskelig å snu seg etter en sixpack ettersom den ikke ligger på ryggen!!:))

Jeg for min del har INGEN timer på helsestudio, og mitt tåpelige utsagn rundt dette.. Enig med deg, det er ikke noe flott med sånn terminatormage. Jeg for min del ble bare forundret over at den kom fram igjen da fettet hadde rendt bort, men det skyldes nok at jeg var nokså aktiv med idrett fram til 22-23 år, tenker jeg, og - dessuten arv, som jeg har vært inne på.

Vel, altså ikke mye å snu seg etter.. Var forresten innom en sånn pakkisforretning på et hjørne i Oslo for noen år siden. Skulle ha en deodorant. Mannen bak diske sa til meg: "Denne burte do prøve, dama snusa på gata!" Jeg oppfattet at han sa "damene snur seg på gata" .. eller snusa? Det kunne vel være bra begge dela, men det er vel ikke vanlig at damer går rundt og snuer. Veldig sjelden at de snur seg også - de fleste ser rett frem. Hvis ikke du kommer litt på kloss hold!

"Det er vanskelig å snu seg etter en sixpack ettersom den ikke ligger på ryggen!!:))"

*ler* Det har du selvsagt helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

"Det er vanskelig å snu seg etter en sixpack ettersom den ikke ligger på ryggen!!:))"

*ler* Det har du selvsagt helt rett i.

Ok, Tornerose, Umbilicus var nicket mitt. Du veit, navlen, den heter umbilicus på latin! To pekefingre i navlen - og du er i jordens sentrum!!

Men tilbake med det der å snu seg - eller snuse kanskje? Det er jo laget tusenvis av tegninger i mannfolkblader av eldre menn som snur seg etter blondiner, men gamlemor trekker dem i armen eller slår dem i hue med en paraply osv. - Ikke for det, sønnen min ble påkjørt i et fotgjengerfelt (det gikk bra - heldigvis!) av en ung sjåfør som snusa/snudde seg etter et støkke, som det kanskje heter på håndverksspråket?

Men du, Tornerose, våkn opp!! JEG har aldri iakttatt ei jente som snur seg og råglaner etter en gutt. Gjør dere det? Er ikke kikkingen bare sånn på skrå idet man går forbi? Selv om jeg er i førtiåra, hender det at jeg spontant smiler til ei ungjente, og smilene sitter løst - men det må liksom passe inn! Men jenter er da ikke kikkere? ALLE menn er kikkere!!

Var på en nudiststrand i Danmark for noen år siden. Stranda var minst 5 km lang, så helt uforskyldt plasserte vi oss feil. Det var litt artig å sitte å iaktta etterhvert! Det jeg registrerte var at mannfolka dro i elastikken vel og lenge før de reiste seg og gikk. Jentene vat igrunnen mere sammenknepne, så bare profiler som skyndte seg ut i vannet. Men mannfolka? De spradet bortover stranda, og da var ikke navlen sentrum lenger. Se hvor fin og lang tiss jeg har!! Hele verden, kom å se på meg! Døtrene mine (tenåringer) kommenterte at den der var jammen nesten like stor som den hesten som parra seg i hestehagan hadde. Ikke skrump akkurat. Men om jentene ble imponert?? Tror ikke det var så stor påkjenning for dem akkurat - selv om jeg tror de var urørte, for å si det sånn..

Så.. litt om jenter og det å snu seg? Gjør dere det? Hva kikker dere på? Ser dere på hofter eller rett i sentrum ca. 20 cm nedenfor umbilicus? Hadde vært gøy med en professoral utlegning, men da må Tronerose våkne av sin dype søvn!! Fortell meg gjerne også om (drømme)prinsen!! Jeg vil gjerne lære mere jeg!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Tornerose, Umbilicus var nicket mitt. Du veit, navlen, den heter umbilicus på latin! To pekefingre i navlen - og du er i jordens sentrum!!

Men tilbake med det der å snu seg - eller snuse kanskje? Det er jo laget tusenvis av tegninger i mannfolkblader av eldre menn som snur seg etter blondiner, men gamlemor trekker dem i armen eller slår dem i hue med en paraply osv. - Ikke for det, sønnen min ble påkjørt i et fotgjengerfelt (det gikk bra - heldigvis!) av en ung sjåfør som snusa/snudde seg etter et støkke, som det kanskje heter på håndverksspråket?

Men du, Tornerose, våkn opp!! JEG har aldri iakttatt ei jente som snur seg og råglaner etter en gutt. Gjør dere det? Er ikke kikkingen bare sånn på skrå idet man går forbi? Selv om jeg er i førtiåra, hender det at jeg spontant smiler til ei ungjente, og smilene sitter løst - men det må liksom passe inn! Men jenter er da ikke kikkere? ALLE menn er kikkere!!

Var på en nudiststrand i Danmark for noen år siden. Stranda var minst 5 km lang, så helt uforskyldt plasserte vi oss feil. Det var litt artig å sitte å iaktta etterhvert! Det jeg registrerte var at mannfolka dro i elastikken vel og lenge før de reiste seg og gikk. Jentene vat igrunnen mere sammenknepne, så bare profiler som skyndte seg ut i vannet. Men mannfolka? De spradet bortover stranda, og da var ikke navlen sentrum lenger. Se hvor fin og lang tiss jeg har!! Hele verden, kom å se på meg! Døtrene mine (tenåringer) kommenterte at den der var jammen nesten like stor som den hesten som parra seg i hestehagan hadde. Ikke skrump akkurat. Men om jentene ble imponert?? Tror ikke det var så stor påkjenning for dem akkurat - selv om jeg tror de var urørte, for å si det sånn..

Så.. litt om jenter og det å snu seg? Gjør dere det? Hva kikker dere på? Ser dere på hofter eller rett i sentrum ca. 20 cm nedenfor umbilicus? Hadde vært gøy med en professoral utlegning, men da må Tronerose våkne av sin dype søvn!! Fortell meg gjerne også om (drømme)prinsen!! Jeg vil gjerne lære mere jeg!!:))

Klart at jenter snur seg eller titter litt ekstra på kjekke menn på gaten. Men akkurat hva vi kikker på er jo helt individuelt, som hos menn sannsynligvis. Det kan være alt fra et pent ansikt, stram bak, muskuløse armer, høyden, en generelt veltrent kropp osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, Tornerose, Umbilicus var nicket mitt. Du veit, navlen, den heter umbilicus på latin! To pekefingre i navlen - og du er i jordens sentrum!!

Men tilbake med det der å snu seg - eller snuse kanskje? Det er jo laget tusenvis av tegninger i mannfolkblader av eldre menn som snur seg etter blondiner, men gamlemor trekker dem i armen eller slår dem i hue med en paraply osv. - Ikke for det, sønnen min ble påkjørt i et fotgjengerfelt (det gikk bra - heldigvis!) av en ung sjåfør som snusa/snudde seg etter et støkke, som det kanskje heter på håndverksspråket?

Men du, Tornerose, våkn opp!! JEG har aldri iakttatt ei jente som snur seg og råglaner etter en gutt. Gjør dere det? Er ikke kikkingen bare sånn på skrå idet man går forbi? Selv om jeg er i førtiåra, hender det at jeg spontant smiler til ei ungjente, og smilene sitter løst - men det må liksom passe inn! Men jenter er da ikke kikkere? ALLE menn er kikkere!!

Var på en nudiststrand i Danmark for noen år siden. Stranda var minst 5 km lang, så helt uforskyldt plasserte vi oss feil. Det var litt artig å sitte å iaktta etterhvert! Det jeg registrerte var at mannfolka dro i elastikken vel og lenge før de reiste seg og gikk. Jentene vat igrunnen mere sammenknepne, så bare profiler som skyndte seg ut i vannet. Men mannfolka? De spradet bortover stranda, og da var ikke navlen sentrum lenger. Se hvor fin og lang tiss jeg har!! Hele verden, kom å se på meg! Døtrene mine (tenåringer) kommenterte at den der var jammen nesten like stor som den hesten som parra seg i hestehagan hadde. Ikke skrump akkurat. Men om jentene ble imponert?? Tror ikke det var så stor påkjenning for dem akkurat - selv om jeg tror de var urørte, for å si det sånn..

Så.. litt om jenter og det å snu seg? Gjør dere det? Hva kikker dere på? Ser dere på hofter eller rett i sentrum ca. 20 cm nedenfor umbilicus? Hadde vært gøy med en professoral utlegning, men da må Tronerose våkne av sin dype søvn!! Fortell meg gjerne også om (drømme)prinsen!! Jeg vil gjerne lære mere jeg!!:))

Jeg er ekstrem til å glane.

Glaner på både gutter og jenter. Hvis jeg ser på en jente så sammenligner jeg noen ganger litt med meg selv, og drømmer kanskje om at jeg så ut som den personen, eller at jeg hadde det håret eller den rompa.

Når det gjelder menn ser jeg mest på ansiktet. Pene tenner og et fint smil har mye å si. Pene øyne er også et pluss. Hyggelig om han titter litt tilbake. :)

Ellers syns jeg store, sterke hender og litt kraftige overarmer kan være attraktivt. Magen er jeg ikke så opptatt av. Den kan godt være myk, men helst ikke en deig som henger over beltet.

Sterke, lange bein og en kraftig ende er noe jeg syns er fint. (Helheten er viktigst)

Hender faktisk at jeg snur meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skriver så lite rspektløst om mannen din at jeg blir sjokka jeg.

Ok, så har han sikkert noen kilo for mye og er kanskje ikke verdens peneste, men gud bedre, heller et menneske med feil som oss andre enn et menneske som prater sånn om den man er sammen med...

Jeg er selv gift med en som har mage, dvs noen ekstra kilo, men jeg ville ikke funnet på å prate sånn om han. Og hvorfor skulle jeg det? hvorfor skulle overvektige være mindre tiltrekkende? Det syns ikke jeg det er i hvert fall. Derimot er ganske hjernedøde folk lite tiltrekkende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umbilicus

Jeg er ekstrem til å glane.

Glaner på både gutter og jenter. Hvis jeg ser på en jente så sammenligner jeg noen ganger litt med meg selv, og drømmer kanskje om at jeg så ut som den personen, eller at jeg hadde det håret eller den rompa.

Når det gjelder menn ser jeg mest på ansiktet. Pene tenner og et fint smil har mye å si. Pene øyne er også et pluss. Hyggelig om han titter litt tilbake. :)

Ellers syns jeg store, sterke hender og litt kraftige overarmer kan være attraktivt. Magen er jeg ikke så opptatt av. Den kan godt være myk, men helst ikke en deig som henger over beltet.

Sterke, lange bein og en kraftig ende er noe jeg syns er fint. (Helheten er viktigst)

Hender faktisk at jeg snur meg..

Det var gøy å lese hva Tornerose og Soleil sa om dette..

Ikke akkurat egnet til å senke selvtilliten til Umbilicus!! Ha-ha! Den beskrivelsen til soleil var nesten som å lese en etterlysning på meg selv: Langbeint og spenstig (faktisk i toppklasse i sin tid!), men sorry, ikke vom ..men altså ikke helt sixpack, bare flat, ..og jeg er slett ikke misfornøyd med utseende, selv om jeg ikke ser helt homo ut heller. Er dette en kontaktannonse?? Nei, men siden de fleste har glemt denne tråden kliner jeg til og er litt bråkjekk!

Jeg må si at jenter i dongery kan være nokså heavy saker. Særlig hvis tegningen foran er veldig åpenbar, kan være vanskelig å trekke til seg øya!! Romper er igrunnen sjelden tiltrekkende, da må det være bra!!

Men helheten er selvsagt det som avgjør, og det innerste av mennesket, når det viser seg å være fantastisk bra!!? Da starter JAKTEN!! ..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gift med en slank mann

Selvsagt kan vi bli tiltrukket av feite menn. Men som regel tar det litt lenger tid enn med "fotomodellene".

For meg er det indre viktigere enn det ytre, og en feit mann kan være mye mer interessant enn en som er "Guds gave til jentene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skriver så lite rspektløst om mannen din at jeg blir sjokka jeg.

Ok, så har han sikkert noen kilo for mye og er kanskje ikke verdens peneste, men gud bedre, heller et menneske med feil som oss andre enn et menneske som prater sånn om den man er sammen med...

Jeg er selv gift med en som har mage, dvs noen ekstra kilo, men jeg ville ikke funnet på å prate sånn om han. Og hvorfor skulle jeg det? hvorfor skulle overvektige være mindre tiltrekkende? Det syns ikke jeg det er i hvert fall. Derimot er ganske hjernedøde folk lite tiltrekkende...

Jeg var før litt småfeit, men har nå fjerna alt sammen, unntatt hjernemassen, tarmer og muskler, noe muskler har kanskje gått føyka i ketosen som har vart i et par års tid!! Men det er utrolig mye deiligere å være 3-4% undervektig enn 10-20% overvektig. Nå kan jeg til og med løpe omkapp med sønner i slutten av tenårene og nesten slå dem!!:) Og så føler jeg meg såååå deilig!! Det merkes ute på by'n også, hø hø!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...