Gå til innhold

*hulk*


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    22

  • Anki

    4

  • nanna

    4

  • Altman

    4

Mest aktive i denne tråden

Jo, jeg synes synd på ham. Strevd med å kjøpe popcorn.

Strevd og strevd ... jeg vil nå heller si at det er synd på meg, som har sittet her og gaflet i meg popcorn uten salt og smør. Men meg er det ingen som synes synd på. Neeeida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare èn ting å gjøre, Zirine, og det er å tvinge'n inn i bilen og la han kjøre til Sverige en ny tur for å kjøpe det KORREKTE popcornet.

Du får si at han nektes sex til popcornet foreligger på bordet. Da dingler det i bilnøkler, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strevd og strevd ... jeg vil nå heller si at det er synd på meg, som har sittet her og gaflet i meg popcorn uten salt og smør. Men meg er det ingen som synes synd på. Neeeida.

Ja vel da, så er han en k*k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strevd og strevd ... jeg vil nå heller si at det er synd på meg, som har sittet her og gaflet i meg popcorn uten salt og smør. Men meg er det ingen som synes synd på. Neeeida.

Dakkars *trøsteklemme*

Blir nesten på gråten her når jeg hører hva du må gjennom... finnes det ingen rettferdighet mer..? *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dakkars *trøsteklemme*

Blir nesten på gråten her når jeg hører hva du må gjennom... finnes det ingen rettferdighet mer..? *snufs*

Du er på gråten?? *jess* nå begynner det å ligne noe her ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig var det bedre sånn som det var før i gamledager. Man kunne be dem gå ut i skogen å skyte en elg, også gjorde de det. Menn av i dag klarer faen meg ikke å kjøpe riktig popcorn engang ...

Hadde jeg dratt inn en elg i dette huset hadde det blitt hyl og vræl, og popper jeg popcorn blir det kyla ut igjennom vinduet eller døra..

UANSETT TYPE POPCORN!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg dratt inn en elg i dette huset hadde det blitt hyl og vræl, og popper jeg popcorn blir det kyla ut igjennom vinduet eller døra..

UANSETT TYPE POPCORN!

:)

Jaja, hold deg nå utenfor denne diskusjonen du da! *husj, ut med deg!*

Forresten så er det nå som jeg har leverbetennelsen at jeg ikke klarer lukta av pocorn da. :) Du får heller gå på kino hver gang du har lyst på popcorn, ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg dratt inn en elg i dette huset hadde det blitt hyl og vræl, og popper jeg popcorn blir det kyla ut igjennom vinduet eller døra..

UANSETT TYPE POPCORN!

:)

*hehehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hold deg nå utenfor denne diskusjonen du da! *husj, ut med deg!*

Forresten så er det nå som jeg har leverbetennelsen at jeg ikke klarer lukta av pocorn da. :) Du får heller gå på kino hver gang du har lyst på popcorn, ok? :)

Men hva er dette for no Anki - liker du ikke elger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne vært verre - du kunne ønsket deg _uten_ og fått _med_.

Det er vel enklere å tilsette smør og salt enn å fjerne uønsket smør og salt.

Jada, jeg er jordnær og udramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært verre - du kunne ønsket deg _uten_ og fått _med_.

Det er vel enklere å tilsette smør og salt enn å fjerne uønsket smør og salt.

Jada, jeg er jordnær og udramatisk.

Ikke begynn du å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå er det godt snart et døgn, så nå bor vel ikke sammen med han lenger?` :-)

Nei, nå er han flyttet ut. Har du lyst å ta med deg popcorn å komme på besøk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...