Gå til innhold

*hulk*


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    22

  • Anki

    4

  • nanna

    4

  • Altman

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daredevil

Hehe - nesten!

Husker jeg sendte ektemannen ut for å kjøpe kjøttdeig, og så kom han hjem med serveltapølse. Vi er naturligvis ikke gift lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg sendte ektemannen ut for å kjøpe kjøttdeig, og så kom han hjem med serveltapølse. Vi er naturligvis ikke gift lenger.

Nei, det går jo bare ikke AN! Og så servelat, dah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daredevil

Herregud jeg trur jeg veit hvem den peisen er. Feil popcorn - ingen sex - det er nå min mening... Gi'n straff så han kjenner det.

Det kan da ikke være nødvendig å straffe både ham og seg selv? Jeg tenker på det der med sexen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fryyyyyyd å ha deg tilbake, Zirine.

Hvor pokker har du vært?

Jeg blei så hakke, peise, steike lei at jeg måtte drite i dol et par måneder :)

Menne Daredevil ... hvis du kjenner meg, så kjenner jeg deg. Nytt nick? Hviske i øret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Jeg blei så hakke, peise, steike lei at jeg måtte drite i dol et par måneder :)

Menne Daredevil ... hvis du kjenner meg, så kjenner jeg deg. Nytt nick? Hviske i øret?

Så meg pent nødt til å få av meg det catepusete imaget... Det tok seg sannelig ikke ut til en som ikke har vært fjortis på 14 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så meg pent nødt til å få av meg det catepusete imaget... Det tok seg sannelig ikke ut til en som ikke har vært fjortis på 14 år.

Det har du rett i, men det var jammen et stort sprang - fra pus til devil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er han flyttet ut. Har du lyst å ta med deg popcorn å komme på besøk? :)

Nå popper det fælt nede på kjøkkenet, og jeg skal be cona ha på godt med smør og salt.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...