Gå til innhold

Vedlikehold av pupper.


Gjest jegsomlurer

Anbefalte innlegg

Gjest jegsomlurer

Jeg har begynt å runde mine 22 år og har helt siden jeg var 13 år brukt push up bh hver dag fordi jeg har synst det er mest behagelig å gå med. Men er egentlig push up bh den beste støtten for puppene? Hilken BH vil dere anbefale? Jeg bruker nå en C-cup.

Er det vanlig at den ene puppen er større enn den andre puppen? Den ene er kanskje et halvt nummer større enn den andre og henger mer. Kan det komme av at jeg liker å sove på den siden om natta??

Hvis jeg går ned litt i vekt ( ca 8 kg), hvordan vil det gå med puppene da? Er det en fordel å trene brystmuskelene for å holde de faste eller er det best å la dem være? Tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig at puppene ikke har helt lik størrelse og form.

Hvis du går ned 8 kg i vekt så kan det hende du får litt mindre pupper.

Viktig at du bruker en god sportsbh/topp når du trener.

Tror ikke trening har så mye å si for brystenes utseende. Det man ser av brystene består mest av fett.

Viktig at du bruker bh i riktig størrelse. Tror du merker det om bh'en ikke støtter nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene inneholder ikke en eneste muskel. Ikke så mye som en flis av en muskel. Pupper består hovedsaklig av to ting; fettvev og melkekjertler ! Det sier seg selv at dette kan man ikke trene, og det er intet håp om spenstige pupper ved trening.

Tverti mot. Trening gjør at du mister fettvev, og puppene får mindre "fyll" og blir derfor tynnere, mindre, slappere...altså henger mer ned og fyller mindre i BH'en.

Du HAR muskler UNDER puppene, altså på selve brystkassen din, festet til skjelettet med sener. Se på musklene til en mann. Du kan altså trene brystet, men puppene blir ikke større av det, men heller motsatt.

Hvilken side du ligger på har overhodet ingenting å si for puppene. De fleste kvinner har ulike pupper. Det er ingen mennesker som er 100% symmetriske på høyre og venstre side i noe, ikke i ansiktet heller. Pupper kan variere enda mere.

BH'en din velger du etter komfort og hvordan det føles for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å bruke push-up, for det støtter best. Det er også lurt å bruke en liten sportstopp eller lignende om natten for å unngå at puppene "siger" med årene. Toppen må være behagelig å ha på selvsagt, men gi litt støtte. Og selvsagt kjempeviktig med kjempegod støtte dersom du jogger eller lignende idretter. Trening hjelper ikke for selve puppene, men de ser jo finere ut dersom de rundes pent av på toppen med gode muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å bruke push-up, for det støtter best. Det er også lurt å bruke en liten sportstopp eller lignende om natten for å unngå at puppene "siger" med årene. Toppen må være behagelig å ha på selvsagt, men gi litt støtte. Og selvsagt kjempeviktig med kjempegod støtte dersom du jogger eller lignende idretter. Trening hjelper ikke for selve puppene, men de ser jo finere ut dersom de rundes pent av på toppen med gode muskler.

"Det er også lurt å bruke en liten sportstopp eller lignende om natten for å unngå at puppene "siger" med årene."

Seriøst???

Skal nå foreslå for sambo å begynne med en stram truse om natten, for ballene hans har begynt å sige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

"Det er også lurt å bruke en liten sportstopp eller lignende om natten for å unngå at puppene "siger" med årene."

Seriøst???

Skal nå foreslå for sambo å begynne med en stram truse om natten, for ballene hans har begynt å sige...

*ler*.. henger meg på der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg meg som en skikkelig avviker, for jeg har helt andre råd å komme med enn de andre.

Hvis puppene ikke er altfor store og tunge, tror jeg de har godt av være i frihet noen timer hver dag i tillegg til natta. Altså uten BH. F. eks. når man slapper av hjemme. Dette er altså vel å merke hvis det ikke kjennes ubehagelig å gå BH-løs.

Teorien og bøkene kan si hva de vil. Men jeg har iallfall gjort puppeøvelser hele mitt voksne liv, og ser at de holder seg faste og spenstige. De har også godt av toppløs soling, ser ut til det stimulerer dem.

Men det med god og støttende sports-BH til treningsbruk er veldig viktig, der er vi alle enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

"henger meg på der"

...ballene??

;)

tjihi.. ja, sikkert derfor de henger sånn!!:0)

Bare en litt rar formulering kanskje..;) Har det ikke for vane å henge i de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg som en skikkelig avviker, for jeg har helt andre råd å komme med enn de andre.

Hvis puppene ikke er altfor store og tunge, tror jeg de har godt av være i frihet noen timer hver dag i tillegg til natta. Altså uten BH. F. eks. når man slapper av hjemme. Dette er altså vel å merke hvis det ikke kjennes ubehagelig å gå BH-løs.

Teorien og bøkene kan si hva de vil. Men jeg har iallfall gjort puppeøvelser hele mitt voksne liv, og ser at de holder seg faste og spenstige. De har også godt av toppløs soling, ser ut til det stimulerer dem.

Men det med god og støttende sports-BH til treningsbruk er veldig viktig, der er vi alle enige.

Soling toppløs er iKKE bra da. Soling vil gjøre huden slappere.. Men å gå litt uten BH er ikke sikkert er så dumt, da må kroppen "jobbe" litt selv for å holde huden stram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soling toppløs er iKKE bra da. Soling vil gjøre huden slappere.. Men å gå litt uten BH er ikke sikkert er så dumt, da må kroppen "jobbe" litt selv for å holde huden stram..

Mine pupper elsker å sole seg. Det har de selv sagt. Og jeg ser det på dem. Huden blir uansett ikke slapp av et par ukers sol en gang i året. Med en god solkrem i tilegg blir den tvertimot myk og spenstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper elsker å sole seg. Det har de selv sagt. Og jeg ser det på dem. Huden blir uansett ikke slapp av et par ukers sol en gang i året. Med en god solkrem i tilegg blir den tvertimot myk og spenstig.

Ja, hvis du soler deg så lite gjør det vel kanskje ikke noe. Men det er nok kremen og massasjen når du smører den på og ikke solen som strammer opp huden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du soler deg så lite gjør det vel kanskje ikke noe. Men det er nok kremen og massasjen når du smører den på og ikke solen som strammer opp huden...

Det kan også være d-vitaminet i sollyset som har en effekt på huden. Andre kilder til d-vitamin er tran. (Dagens skjønnhetstips)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis du soler deg så lite gjør det vel kanskje ikke noe. Men det er nok kremen og massasjen når du smører den på og ikke solen som strammer opp huden...

Næhei så, for puppene smøres daglig inn med bodylotion fra grønn pumpeflaske fra L`oreal. Bodyfirming diddeli babbeli osv. - hele året! Fordi de fortjener det!

Så de er godt vant!

Men de koser seg ekstra når de får være ute i sola. Det gir jeg meg aldri på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være d-vitaminet i sollyset som har en effekt på huden. Andre kilder til d-vitamin er tran. (Dagens skjønnhetstips)

Skal jeg sause inn puppestellet med Møllers tran? Med eller uten sitronsmak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg sause inn puppestellet med Møllers tran? Med eller uten sitronsmak?

Jeg bruker med sitronsmak, og skvetter i tillegg litt under hver arm.

Skal jeg på date så tar jeg en dæsj nedentil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker med sitronsmak, og skvetter i tillegg litt under hver arm.

Skal jeg på date så tar jeg en dæsj nedentil også.

Sikkert supert som glidemiddel også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er også lurt å bruke en liten sportstopp eller lignende om natten for å unngå at puppene "siger" med årene."

Seriøst???

Skal nå foreslå for sambo å begynne med en stram truse om natten, for ballene hans har begynt å sige...

Ja,det er seriøst, det er anbefalt. Det gjelder jo særlig de som har litt store pupper da (fra C-cup og oppover). For de med små pupper kan det være greit under svangerskap og amming.

Jeg skjønner ikke helt hva ballene til mannen din har med saken å gjøre, men det er godt mulig at de også siger med årene. Her har jeg ingen erfaring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er seriøst, det er anbefalt. Det gjelder jo særlig de som har litt store pupper da (fra C-cup og oppover). For de med små pupper kan det være greit under svangerskap og amming.

Jeg skjønner ikke helt hva ballene til mannen din har med saken å gjøre, men det er godt mulig at de også siger med årene. Her har jeg ingen erfaring :-)

Altså, jeg snakker ikke om en sportsbh altså, men en sånn topp som ligner litt på en trøye, men som er kort. Nå går vel forsåvidt en trøye like greit, så lenge den ikke er for vid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er seriøst, det er anbefalt. Det gjelder jo særlig de som har litt store pupper da (fra C-cup og oppover). For de med små pupper kan det være greit under svangerskap og amming.

Jeg skjønner ikke helt hva ballene til mannen din har med saken å gjøre, men det er godt mulig at de også siger med årene. Her har jeg ingen erfaring :-)

Ballene siger også med årene, akkurat som pupper.

Poenget er at det er en naturlig prosess, som skjer med alle kropper. Jeg synes du virker hysterisk, som i en alder av 22 år, driver og motarbeider naturlige forandringer med kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...