Gå til innhold

Vedlikehold av pupper.


Gjest jegsomlurer

Anbefalte innlegg

Ballene siger også med årene, akkurat som pupper.

Poenget er at det er en naturlig prosess, som skjer med alle kropper. Jeg synes du virker hysterisk, som i en alder av 22 år, driver og motarbeider naturlige forandringer med kroppen din.

Jeg er da ikke 22 år! Jeg er 34, og har tre barn. Jeg er ikke hysterisk, jeg svarte bare på "gode råd for pupper". Jeg har selv c-cup, og jeg sover alltid med en liten topp. Det største årsaken er at jeg ikke liker å sove naken, så jeg har en truse og en topp på. Det er også greit å slippe å labbe toppløs rundt i huset når ungene gråter på nattestid (synes jeg da). Men selvsagt er det også en fordel om brystene holder seg pene. Men selvsagt, hver sin lyst, jeg har ikke ment at alle må sove med en topp, jeg svarte bare på innlegget jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er da ikke 22 år! Jeg er 34, og har tre barn. Jeg er ikke hysterisk, jeg svarte bare på "gode råd for pupper". Jeg har selv c-cup, og jeg sover alltid med en liten topp. Det største årsaken er at jeg ikke liker å sove naken, så jeg har en truse og en topp på. Det er også greit å slippe å labbe toppløs rundt i huset når ungene gråter på nattestid (synes jeg da). Men selvsagt er det også en fordel om brystene holder seg pene. Men selvsagt, hver sin lyst, jeg har ikke ment at alle må sove med en topp, jeg svarte bare på innlegget jeg.

Sorry, jeg blandet dere sammen.

Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev, er at jeg synes det er fryktelig leit at unge jenter ikke er fornøyd med kroppen sin, og tror de må gjøre noe med den hele tiden.

Tenkte kanskje jegsomlurer (22 år) ville se hvor overopptatt hun var av å passe på puppene sine, når jeg brukte en mann som eksempel...

Tror egentlig ikke det virker, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke 22 år! Jeg er 34, og har tre barn. Jeg er ikke hysterisk, jeg svarte bare på "gode råd for pupper". Jeg har selv c-cup, og jeg sover alltid med en liten topp. Det største årsaken er at jeg ikke liker å sove naken, så jeg har en truse og en topp på. Det er også greit å slippe å labbe toppløs rundt i huset når ungene gråter på nattestid (synes jeg da). Men selvsagt er det også en fordel om brystene holder seg pene. Men selvsagt, hver sin lyst, jeg har ikke ment at alle må sove med en topp, jeg svarte bare på innlegget jeg.

Synes ikke mannen din at det er kjipt at du ligger med klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke mannen din at det er kjipt at du ligger med klær?

Neida, det går helt fint det, jeg tar det jo av meg hvis det trengs :-) Han sover med truse han også da. Men ellers bryr jeg meg vel ikke så mye om hva han mener, hvis jeg har lyst til å sove i undertøy, så gjør jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...