Gjest lollypop Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 er en jente på 18, veier 62-64 kg og er 1.68 m høy. Trener litt hver dag, mest styrke og fotball. Vil gå ned ca 4 kg kroppsfett. Har tidligere spist ca 3000 kcal om dagen. Forandringer: -spise ca 2200-2500 kcal om dagen -legge inn 30-45 min sykling før frokost 3 ganger i uken i tillegg til den vanlige treningen. Er det da mulig å bli kvitt 4 kg kroppsfett på 2 mnd eller må jeg gå litt hardere inn for det? Orker ikke sulte meg. Takker for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene R Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ja, det er faktisk mulig. Jeg er selv 160 og holder på å gå ned fra 60 til 55 kg ved å spise 2000 kalorier pr dag. Trener en time om dagen, hovedsakelig kondisjon. Svetter mye, føler meg i toppform og vekten jeg taper er fett! Min erfaring med slankekurer hvor man spiser mindre mat, er at man taper muskelmasse og ikke fett. Spiser man derimot nok og heller øker treningsmengden har man større sjanse for å miste fett. Vær tålmodig, så skal du se at resultatene kommer P.S Unn deg en dag i uken med snop og usunn mat,da er det bare kjempegøy å spise sunt i uken! Mvh Helene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.