Gå til innhold

Betennelse i skuldrene??


Gjest står over akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest står over akkurat nå

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre jeg.. Men nå har jeg i en tre ukers tid hatt smerter i nakke/skuldre. Har hatt mye ryggproblemer de siste 5 årene så er vant med smerter og sånt, men ikke så vedvarende og varierende...

Har tatt røntgen og MR av ryggen, og det er ikke påvist noen skader.

Det begynte med smerter i helt øvre del av ryggen, mellom skulderbladene. Stiv og øm og lite bevegelse. Dette har blitt noe bedre, så verre. Varierer veldig. Etter ca 1-2 uker lettet dette, men flyttet utover på skuldrene. Siste to dagene har det satt seg som en murring i bakhodet(som gir hodepine) og ømme smerter i skuldrene og nederst i nakkefestet.Kjenner en "varme" i skuldrene når det verker. Når jeg smører på eis-gel så lindrer det en kort stund.

Når jeg svinger skulderen framover så knetter det i skulderfestet. Ikke når jeg svinger bakover.

Begynner liksom å bli redd det skal være noe annet enn bare spenninger, og frykter litt betennelse, da jeg hadde "betennelsessymptomer" etter et fall for 5 år siden. I tillegg så er jeg ganske nygravid nå, og innbiller meg at en betennelse ikke vil være noe positivt for den biten heller...

Er det noen som har noen formening om det kan være betennelse eller ikke. Eller hva det kan være i tillfelle?

Må jeg dra til lege?? Har vært hos kiropraktor og knekt, noe som hjalp litt... God aroma-massasje, som hjalp litt...

Takk for all synsing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...