Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer...

Anbefalte innlegg

Gjest Vondt og leit
Skrevet

Etter mange år med spiseforstyrrelser har magen min tydligvis fått nok. Jeg er i dag helt frisk fra sp.forstyrrelsene, men det virker som om fordøyelsen min er ødelagt. For jeg har konstant vondt i magen og må ofte på do. Hva kan gjøres med dette? Noen tabeletter som kan hjelpe? For en ting er sikkert: Skal jeg velge mellom å leve med dette resten av livet (er 20 år) eller ikke å leve, så velger jeg det siste. Det er uutholdelig...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei hei

Du må ikke gi opp!!

Søk hjelp for problemet ditt,

der er noen der ute som kan hjelpe !! Heilt sikkert,

tenk kor heldig vi er som er her,

Hilsen ei som plagest med smerter,men ikke vill gi opp

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin
Skrevet

Synes at legen din bør gi deg en grundig utredning, både med tanke på mat-intoleranser og røntgenbilder. Kanskje bør du henvises til en spesialist på mageproblemer. Det finnes flere medisiner og tiltak som kan regulere fordøyelsen. I første omgang kan du prøve fiberpulveret Vi-siblin iblandet 1 glass Biola-melk morgen og kveld, dette pleier å regulere fordøyelsen.

Gjest Vondt og leit
Skrevet

Hei hei

Du må ikke gi opp!!

Søk hjelp for problemet ditt,

der er noen der ute som kan hjelpe !! Heilt sikkert,

tenk kor heldig vi er som er her,

Hilsen ei som plagest med smerter,men ikke vill gi opp

Jeg ser ikke på meg selv som heldig. Jeg tør ikke lenger gjøre noe i frykt for å bli dårlig, uten mulighet til å kunne gå på do/legge meg ned. Og jeg frykter at dette vil gi meg psykiske problemer. Men tusen takk, adde, for at du i det hele tatt svarte.

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som heldig. Jeg tør ikke lenger gjøre noe i frykt for å bli dårlig, uten mulighet til å kunne gå på do/legge meg ned. Og jeg frykter at dette vil gi meg psykiske problemer. Men tusen takk, adde, for at du i det hele tatt svarte.

hei håper du kontakter noen som kan gi deg hjelp!

Og det fortast råd .ingen orker alt åleine,men eg er sikker på at du har noen du kan snakke med om du berre våger!

Lykke til.

PS ingen ting kommer av seg selv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...